Metallidetektorista eli viron kaupasta
-
Metallidetektorista eli viron kaupasta
Saakos kyseisestä puljusta tilattua luottokortilla?
Siellä kun olisi Eurotekki ja Fisher F22 kympin hintaerolla niin kumpi kannattaisi ottaa?
Siellä kun olisi Eurotekki ja Fisher F22 kympin hintaerolla niin kumpi kannattaisi ottaa?
Re: Metallidetektorista eli viron kaupasta
Aika sekavan oloinen sivusto, siellä oli vaan joku Liisi-systeemi johon ainakaan minä en haluaisi seota.piippari-sepi kirjoitti:Saakos kyseisestä puljusta tilattua luottokortilla?
Missään ei mainittu esim. visaa tai mastercardia??
Muutenkaan en tilaisi tuolta mitään. (Siis MINÄ en tilaisi tuolta mitään).
-
Tietääkseni täysin luotettava ja asiallinen toiminta ja moni täälläkin etsimensä sieltä tilannut.
Vastikään tilasin sieltä AT Pro sniper kelan kun oli ebaytakin halvempi. Asiakaspalvelu on varsin olematonta, maksu meni tilisiirtona ja seuraavan kerran asiasta kuulin reilua viikkoa myöhemmin kun pakettikortti kopsahti postilaatikkoon.
Pyynnöistä huolimatta ei tullut kuittausta maksun saapumisesta eikä postin seurantanumeroa.
Pyynnöistä huolimatta ei tullut kuittausta maksun saapumisesta eikä postin seurantanumeroa.
XP - Garrett - Whites - Minelab & SME
moderaattori
moderaattori
Ensimmäinen löytämäni kolikko 25 penniä 1865.
Vanhin löytämäni kolikko 1/2 Skilling 1802 G IV Adolf.
Minä juurikin tuolta fischerin tilasin - en siitä toisesta tiedä mitään, mutta kävi vielä sillai, että lähettivät laskun meiliin ja kun maksoin, niin oma nettiyhteys katkesi juuri kun olin maksamassa. Maksoin sitten uudestaan ja totesin, että tuli maksettua kahteen kertaan. Kerroin asian meilitse heille ja palauttivat kyllä toisen maksun. No problem!
Väline; Fischer F22, "porkkana", reppu ja rautalapio. Vanhin löytö; 1 öre 1627-1631
eli tilasit, ja sitten ne lähettivät sinulle laskun sähköpostilla? Tilasin joitain hiluja sieltä viikonloppuna ja tuli ilmoitus, että ottavat yhteyttä. En saanut mitään automaattista ilmoitusta sähköpostiini, joten oletan että tekevät laskun ja lähettävät sen minulle kun kerkeävät?Kizmo kirjoitti:Vastikään tilasin sieltä AT Pro sniper kelan kun oli ebaytakin halvempi. Asiakaspalvelu on varsin olematonta, maksu meni tilisiirtona ja seuraavan kerran asiasta kuulin reilua viikkoa myöhemmin kun pakettikortti kopsahti postilaatikkoon.
XP Orx
XP Deus
MPE ry
XP Deus
MPE ry
-
- Metallinetsijä
Pari kertaa olen tuolta tilannut ja maksanut tavarat tilille etukäteen , ja viikon sisällä on saapuneet . Liput laput sekä kuitit on tulleet , eli ei ongelmia . Liike Tallinnan keskustassa eli voi pyörähtää päiväristeilyn lomassakin . Niin ja lasku tulee sulle spostiin josta hoitelee sen ja viikon päästä kamat on sulla .
Joo juuri näin. PDF lasku jossa on kaikki tarpeelliset maksutiedot että voi suomalaisesta verkkopankista maksella. Kannattaa tarkastaa roskapostilaatikko myös.Hiisi kirjoitti:eli tilasit, ja sitten ne lähettivät sinulle laskun sähköpostilla? Tilasin joitain hiluja sieltä viikonloppuna ja tuli ilmoitus, että ottavat yhteyttä. En saanut mitään automaattista ilmoitusta sähköpostiini, joten oletan että tekevät laskun ja lähettävät sen minulle kun kerkeävät?Kizmo kirjoitti:Vastikään tilasin sieltä AT Pro sniper kelan kun oli ebaytakin halvempi. Asiakaspalvelu on varsin olematonta, maksu meni tilisiirtona ja seuraavan kerran asiasta kuulin reilua viikkoa myöhemmin kun pakettikortti kopsahti postilaatikkoon.
XP - Garrett - Whites - Minelab & SME
moderaattori
moderaattori
-
- Metallinetsijä
En tiedä miten hoitelevat viikonlopun aikana tehdyt tilaukset , liike ainakin auki ma -pe klo 17 asti .ja jotenkin muistelen et kesällä useamman viikon kiinni lomien johdosta .
Kiitos avusta. Siellähän se lasku oli gmailin roskapostissa. Ei olis edes tullut mieleen katsoa sieltä
XP Orx
XP Deus
MPE ry
XP Deus
MPE ry
Deussin kamat tuli nopeasti, kunhan tajusi katsoa gmailin roskapostin laskua etsiessään.
Nyt kuitenkin tuotetta tilatessani laskua ei kuulu. Tilasin tuotteen ja päivien ihmettelyn jälkeen laitoin heille englanniksi viestiä. Kukaan ei vastannut minulle ja näin ollen oletan, että tilaus tästä firmasta on mahdotonta. Tosiaan viime kerralla kaikki hoitui ongelmitta, mutta nyt en enää usko jatkoon. Olen tottunut saamaan ulkomailtakin palvelua, mutta Osteconin (metallidetektor.ee) palvelussa on jotain hämärää. En aio asioida enää kyseisen puljun kanssa, eli siirryn taasen ebayn ihmeelliseen maailmaan. FDltä olis kiva tilata, mutta sieltä ei haluamiani kamoja usein löydy ja ulkomailta saan tavarat paljon nopeammin ja halvemmalla .
Hyvin on yleisesti asiakaspalvelu toiminut muualla ulkomailla, mutta viron pojat tekee kyllä pohjat heittämällä
Nyt kuitenkin tuotetta tilatessani laskua ei kuulu. Tilasin tuotteen ja päivien ihmettelyn jälkeen laitoin heille englanniksi viestiä. Kukaan ei vastannut minulle ja näin ollen oletan, että tilaus tästä firmasta on mahdotonta. Tosiaan viime kerralla kaikki hoitui ongelmitta, mutta nyt en enää usko jatkoon. Olen tottunut saamaan ulkomailtakin palvelua, mutta Osteconin (metallidetektor.ee) palvelussa on jotain hämärää. En aio asioida enää kyseisen puljun kanssa, eli siirryn taasen ebayn ihmeelliseen maailmaan. FDltä olis kiva tilata, mutta sieltä ei haluamiani kamoja usein löydy ja ulkomailta saan tavarat paljon nopeammin ja halvemmalla .
Hyvin on yleisesti asiakaspalvelu toiminut muualla ulkomailla, mutta viron pojat tekee kyllä pohjat heittämällä
XP Orx
XP Deus
MPE ry
XP Deus
MPE ry
Tilaaminen ja toimitukset toiminu todella hyvin, monesti olen tilannut pelkästään sähköpostin kautta ja vastaus on tullu nopeasti. Esim Deussin MI6:n kanssa. Kyselin jo helmikuussa saatavuutta ja ilmoitti silloin, ettei heille ole vielä ilmoitettu tarkkaa julkaisupaivää. Kun tuo MI oli saapunut niille niin tuli ilmoitus, että laitetta on heilla ja sen voi tilata. Kun tein tilauksen niin tunnin päästä oli lasku s-postissa. Masksusta muutama päivä niin Mi oli suomessa. Olen tilannut tuolta aika monta laitetta ja koskaan ei ole ollut ongelmia. Takuu Deussin kelastakin hoitui nopeasti tosin Ranskalaisilla vaan kesti korjaus pari kuukautta, onneksi oli talviaika.
Nokta Goldengate 3D Plus
XP Deus
MI6
Detectorpro Pistol Probe
Black ADA SodBuster
SAND SCOOP EVROEXCAVATOR V.5
XP Deus
MI6
Detectorpro Pistol Probe
Black ADA SodBuster
SAND SCOOP EVROEXCAVATOR V.5
Viikko sitten tilasin kelan ja tänään saapui, hyvin on muutkin paketit perille tullut ja sopivaan hintaan.
Ensimmäinen löytämäni kolikko 25 penniä 1865.