Garrett 250 suomenkieliset käyttöohjeet

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
IIPPIS

Garrett 250 suomenkieliset käyttöohjeet

Viesti Kirjoittaja IIPPIS »

Moi, oon iha tuore tapaus näissä merkeissä. Hankin käytetyn Garret Ace 250 ja mukaan ei tullut ohjekirjaa. Löytyykö täältä apua? :D
Haarukka
Kunniajäsen

Re: Garrett 250 suomenkieliset käyttöohjeet

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
IIPPIS

Garret Ace 250 suomenkieliset ohjeet

Nii tarkennan vielä, sain eng/esp kielisen ohjekirjan mutta se ei hirveesti selvennä ohjeita. Kärkkäisen sivulla on tosiaan tuo "ohjekirja" mutta löytyykö samanlaista ohjetta kuten mukana tullut ohjekirja lontoolla ja espanjalla? Ainakin kaupasta ostetuissa hehkutetaan suomenkielistä ohjetta mukaan jopa dvd kera. :) Olen yrittänyt Suomentaa Garrettin omilta sivuilta manuaalia Googlen avulla mutta ne Suomennokset on mitä on :)
Rasvaton
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Rasvaton »

Ei taida löytyä vastaavaa suomenkielistä ohjekirjaa kuin mikä englanniksi on, DVD:stä puhumattakaan. Täällä foorumilla löytyy vanhoista keskusteluista ohjeita ja vinkkejä laitteen käyttöön. Ja aina voi kyselläkin jos joku asia tuntuu hankalalta :)
-Aka Sorex Pro
IIPPIS

Rasvaton kirjoitti:Ei taida löytyä vastaavaa suomenkielistä ohjekirjaa kuin mikä englanniksi on, DVD:stä puhumattakaan. Täällä foorumilla löytyy vanhoista keskusteluista ohjeita ja vinkkejä laitteen käyttöön. Ja aina voi kyselläkin jos joku asia tuntuu hankalalta :)
Jep kiitti =) tsekkaan vanhat jutut kyseisestä asiasta.
Vastaa Viestiin