Mikä mahtaa olla?
Muita löytöjä
Ensimmäinen vanhempi kolikko mutta mikä
-
- Metallinetsijä
Re: Ensimmäinen vanhempi kolikko mutta mikä
Olisikohan olla tämä . 1/3 Skilling 1844 - 1855 . Viisaammat voi korjata .
- Leijona
- Kunniajäsen/Mestari/Vuoden foorumilainen
Minulle tuli mieleen jokin muistomitali tms. Tuossa näyttisi olevan ehkä jokin katedraali.
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Jokin ukkeli näyttäisi seisovan vasemmassa reunassa. Harmi että on noin huono kuntoinen.Leijona kirjoitti:Minulle tuli mieleen jokin muistomitali tms. Tuossa näyttisi olevan ehkä jokin katedraali.
Ota tuolta "Mikä tämä on?" otsikon alta http://www.aarremaanalla.com/foorumi/vi ... =4&t=17092 Zyrtekin laittamasta ensimmäisestä linkistä se kuvausalusta ja tulosta se ja laita sen päälle tuo löytö, niin on helpompi auttaa, kun näkee mittasuheen.
Muuten olen samaa mieltä Leijonan kanssa, että ei tuo raha ole, vaan mitali. Ja jos on raha, niin ei ainakaan mikään Suomessa käytössä ollut.
Muuten olen samaa mieltä Leijonan kanssa, että ei tuo raha ole, vaan mitali. Ja jos on raha, niin ei ainakaan mikään Suomessa käytössä ollut.
Garret Euro Ace (350)
Vanhin kolikko: Kustaa Vaasa klippinki 1521
Vanhin löytö: osmansolmu riipus 800-1050 -luku
Vanhin kolikko: Kustaa Vaasa klippinki 1521
Vanhin löytö: osmansolmu riipus 800-1050 -luku
-
- Metallinetsijä
Ehkä hämäännystä aiheutti alareunan ja sivujen kuviointi , se täsmäisi kyseiseen rahaan . Antaisikohan kevyt kostutus öljyllä ja sopiva valaistus ja kuvakulma uusia ulottuvuuksia mysteeriin .