Harvoin tarjolla: Leimattua messinkiä :)

Onko löydölläsi hieno historia? Ei sillä väliä - löydön arvo on se joka ratkaisee! Tänne voit jakaa rantalöytösi, ilman että tarvitsee välttämättä keskustella sen historiasta.
Fisherman
Kunniajäsen

Harvoin tarjolla: Leimattua messinkiä :)

Viesti Kirjoittaja Fisherman »

Kahtena iltana puistossa:

Kuva

Kuva

Kuva

Eri puistot mutta samat leimat, 18k 750 :lol: Korvis sentään ihan ehtaa hopeaa :D
Haarukka
Kunniajäsen

Re: Harvoin tarjolla: Leimattua messinkiä :)

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Meinasin ensin kommentoida että ei tuo leimattu messinki nyt niin kovin harvinaista ole, mutta kyllähän se oikeastaan on. Useammin sitä laimattua kultaa ja hopeaa löytyy.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Sig
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja Sig »

Hyvin olet "messingin" kiillotellut :mrgreen:
Minelab Excalibur II, Underwater robot ROW, underwater cameras, fishing magnets etc..
Fisherman
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja Fisherman »

Haarukka kirjoitti:Meinasin ensin kommentoida että ei tuo leimattu messinki nyt niin kovin harvinaista ole, mutta kyllähän se oikeastaan on. Useammin sitä laimattua kultaa ja hopeaa löytyy.
Juuri näin, muutaman kymmenen leimatun kulta- ja hopeaesineen olen vuosien mittaan löytänyt ja nämä oli ensimmäiset messinkiset.
" Mannesormuksia" olen kyllä löytänyt ennenkin mutta ilman leimoja.

Sig: oikeanpuoleista hiukan pyyhkäisin teräsvillalla
Vastaa Viestiin