kolikoita uimarannan vedestä
kolikoita uimarannan vedestä
Piipailin eilen uimarannalla vedessä polvii asti, kyllä piipitti, mutta löytäminen oli vaikeaa, kun ei ollut ritilä lapiota ja aika riskipeliä ace 150 kanssa, jos olis pulahtanut veteen, se olisi ollut lorun loppu. Pitäis laittaa piippari mikä kestää heittää jorpakkoon, kun kaivaa aarteita. Mutta löysin kyllä pari kolikkoa kovan läträämisen kanssa.
Re: kolikoita uimarannan vedestä
Tarvitset scoopin.
Kävin vielä puolenyön jälkee piippailen löysin kaksi kolikkoa ja ranta heinikosta muutaman kolikon.Bruin kirjoitti:Tarvitset scoopin.
Nin nilkan syvyydestä löyty ne kaksi kolsuu., olivat 50c ja 10c.
- koruhaukka
Onko ace150 vakio kela vedenkestävä, kun en ole ihan varma?
Onkoruhaukka kirjoitti:Onko ace150 vakio kela vedenkestävä, kun en ole ihan varma?
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
- iron maden
- Kunniajäsen
Kaikki Ace sarjan kelat on vedenkestäviä, sillä sarjassahan ei edes ole sellaista kelaa, jota ei kärsisi veteen upottaa!
Ace Garret 250+Exelrattor DD 10/14kela.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
Mua varoiteltiin upottamasta 4,5" sniperiä veteen. Se on ontto ja ei tarvi varmasti olla iso vuoto kelan ylä ja alapuoliskon liimaussaumassa tai johdon läpiviennissä niin vettyy pilalle. Muut garretin itse tekemät kelan on umpitavaraa...iron maden kirjoitti:Kaikki Ace sarjan kelat on vedenkestäviä, sillä sarjassahan ei edes ole sellaista kelaa, jota ei kärsisi veteen upottaa!
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Jos siitä sniper kelasta välttämättä haluaa saada vedenpitävän, niin sekään ei liene ongelma jos vain tietää mitä tekee?Haarukka kirjoitti:Mua varoiteltiin upottamasta 4,5" sniperiä veteen. Se on ontto ja ei tarvi varmasti olla iso vuoto kelan ylä ja alapuoliskon liimaussaumassa tai johdon läpiviennissä niin vettyy pilalle. Muut garretin itse tekemät kelan on umpitavaraa...iron maden kirjoitti:Kaikki Ace sarjan kelat on vedenkestäviä, sillä sarjassahan ei edes ole sellaista kelaa, jota ei kärsisi veteen upottaa!
(Turvalliseen) kohtaan porataan sopivan kokoinen reikä ja kela valetaan täyteen polyuretaanihartsia. Ja tätä saa myös mustana tai on myös sekoitettavissa mustaksi sopivien pigmenttien avulla. Täyttökohtakin jäisi siis siistin mustaksi. Pahana puolena on hartsin kuivuessaan synnyttämä lämpö, ehtisikö se aiheuttaa kelalle vaurioita?
Ja kelan paino tietenkin lisääntyisi, kun sitten se olisi umpitavaraa.
Testit sitten ihan omalla vastuulla, kunhan heitin tällaisen...
Kolikonmetsästäjä.
Makro Racer 2 + sniper + Mars Tiger 10x13.
Kaverikone: Garrett Ace 400i + Nel Tornado 12x13.
2x Garrett Pro-Pointer AT.
Todennäköinen palkintosija löytyneiden Alkon korkkien määrässä.
Tipparahoja, 1627-1631 1Ör, 4 Ör 1671 hopeakolikko.
Makro Racer 2 + sniper + Mars Tiger 10x13.
Kaverikone: Garrett Ace 400i + Nel Tornado 12x13.
2x Garrett Pro-Pointer AT.
Todennäköinen palkintosija löytyneiden Alkon korkkien määrässä.
Tipparahoja, 1627-1631 1Ör, 4 Ör 1671 hopeakolikko.