Metallinpaljastin on tilattu ja nyt vaan näpit syyhyten odottelen että pääsee ottamaan horjuvia ensi askeleita harrastuksen parissa.
Itä Suomessa asustelen ja pohjois karjala-kainuu alueella tulee varmaankin harrasteltua laitteen kanssa. Tuskin tulee niin paljon löytöjä kuin etelän immeisiltä mutta kuhan ees joskus jotain löytäisi niin oishan se kiva.
Uusi harrastelija
Uusi harrastelija
Aka Signum MFT 7272M
Garrett Ace 250
Garrett Ace 250
Re: Uusi harrastelija
Tervetuloa foorumille
Luulen että löytöjen määrä on aluksi aivan hulvaton ja lapio heiluu enemmän kuin paljastin, mutta viikossa alkaa jo vähän seulomaan että mitä sieltä maasta haluaa kaivaaGagarin kirjoitti:Tuskin tulee niin paljon löytöjä kuin etelän immeisiltä mutta kuhan ees joskus jotain löytäisi niin oishan se kiva.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Kiitoksia!
Tehdessä oppii, eikä tämä niin vakavaa ole ainakaan minulle. Monta vuotta olen metallinpaljastimesta haaveillut mutta aina on tullut jotain muuta mihin rahat ovat menneet. Ainakin kiinnostunut olen asiaan ollut pidemmän aikaa. Pitää tänne foorumille kirjoitella kokemuksista kun niitä kertyy. Työssä käyvän 6-lapsisen perheen isänä aikani on rajallinen mutta aion harrastaa minkä kerkiän.
Tehdessä oppii, eikä tämä niin vakavaa ole ainakaan minulle. Monta vuotta olen metallinpaljastimesta haaveillut mutta aina on tullut jotain muuta mihin rahat ovat menneet. Ainakin kiinnostunut olen asiaan ollut pidemmän aikaa. Pitää tänne foorumille kirjoitella kokemuksista kun niitä kertyy. Työssä käyvän 6-lapsisen perheen isänä aikani on rajallinen mutta aion harrastaa minkä kerkiän.
Aka Signum MFT 7272M
Garrett Ace 250
Garrett Ace 250
Täytyy siellä 6ssa lapsessa jo joku sellainenkin olla, että lapionvarteen voi päästää ja meillä ainakin vinku mukaan aina on kova!
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
moderaattori
Pitää paikkansa, vanhin 8-vuotias jo nyt kyselee vaikkei koko laitekaan ole tullut että koska lähdetään etsimään "aarteita". Tosiaan vanhin on 8-vuotias, siitä loput alaspäin... täällä kotona on kuhina ja möly niinkuin lastentarhassa. Eipähän emännän kanssa ole liian hiljaista.
Nyt saapi "haikara" käydä välillä muittenkin mökeissä pesimässä.
Nyt saapi "haikara" käydä välillä muittenkin mökeissä pesimässä.
Aka Signum MFT 7272M
Garrett Ace 250
Garrett Ace 250
Nonniin... nyt päästään asian ytimeen. Piippari tuli matkahuoltoon tänään. Harmi vaan kun vettä tietysti sataa ulkona, tahtoisi käydä vehkeen sisään ajamassa. Odotellaan kelien paranemista.
Aka Signum MFT 7272M
Garrett Ace 250
Garrett Ace 250