Onko löydölläsi hieno historia? Ei sillä väliä - löydön arvo on se joka ratkaisee! Tänne voit jakaa rantalöytösi, ilman että tarvitsee välttämättä keskustella sen historiasta.
Tässä minun aamuiselta kolikko-ohjelman testausreissulta kahdesta eri paikasta. Ensimmäinen paikka oli huono. Tulos euron verran pikkukolikkoja. Toiseen paikkaan tunnin tiedusteluretki ja kasaan kertyi 10,20€. Rihkama pääkallosormus ja hopeisen oloinen pitkulainen laatta missä leimanoloinen ^.. tai v.. mitenpäin tuo nyt sitten on luettava?
Jatkoa paremmalta paikalta Etsijän kera ja tuloksena 10,50€. Rihkamasormus, pieni kultasormus ja hopeinen solmioneula
XP Deus 11" ja 9" HF
White´s TRX
Vanhin löytö 2 öre 1573.
Miksi Etsiän kuvien oikea puolikas ei näy minun läppärissä .
Tsuumaus pitää tiputtaa 75 että koko kuva näkyy , normaalisti käytän 125 ?
C.SCOPE Newforce R1(veteraani)
Fisher F75 SE
Paras löytö. Hannin aarre(64 hopearahaa ja kullattu hopeavyö)
Muuta. Mineraalien etsintää vuosikymmeniä, jalometallit-malmit ja muut mineraalit.
Joo , pieni se on taitaa olla 12 tuuman näyttö , tämä asia selvä .
C.SCOPE Newforce R1(veteraani)
Fisher F75 SE
Paras löytö. Hannin aarre(64 hopearahaa ja kullattu hopeavyö)
Muuta. Mineraalien etsintää vuosikymmeniä, jalometallit-malmit ja muut mineraalit.
Ylempi on biltemasta. Pelkkä vyö mihin voi ostaa noita siniharmaita taskuja erikseen. Nyt on käytössä tuo alempi mustavihreä. Löytyi jostain alelaarista olikohan kodinterrasta. Olen tykännyt tuosta "pistoolikotelosta" mihin voi tiputtaa pointterin. Fiskarsin muovikauhassa voi pointteroida pikkukikkareita.
p.s. kuvan kokoa voi sovittaa näyttöön ctrl + ja - näppäimillä.
XP Deus 11" ja 9" HF
White´s TRX
Vanhin löytö 2 öre 1573.