Erik XIV 1/2 Öre 1565

Taustapuoli

Pieni nappi

Erikoinen naula

Liitupiipun koppa

Pieni sormus

Musta on. Miltä aikakaudelta nuo liitupiiput on, kun minulta on se tieto mennyt ohi, nk suurin osa muustakin tiedosta?raiban kirjoitti:Hyvät löydöt,aika hauska tuo liitupiipun kota ,täysin samanlainen kun minulla![]()
Nuo Eerikin rahat on hiukan harvinaisempia mutta hopiaa niissä vähän enemmän kuin Juuhhanissa.
Ai niin,oliko pesä musta,tarkoitan tuota piippua
Samasta pellosta minulle toinen 1500-luvun kolikko. Liitupiippu on minulle ensimmäinen, sehän oli kokonaanLeijona kirjoitti:Harvoin näkyy foorumilla Erikin ajan kolikoita. Tosi hyvä löytö
http://fi.wikipedia.org/wiki/Liitupiippu
Vanha paikka jossa asutusta ainakin 1500-luvulta alkaen. Aina ei osu kohdalle, nyt oli askelmerkit kohdallaan!P.Aholainen kirjoitti:On satuttu hotspottiin näköjään.![]()
Ei joka päiväisiä löytöjä todellakaan nuo Eerikit.
Tuossa ajankohtaa ,nämä taitaa olla 1700-lukuahoyla kirjoitti:Musta on. Miltä aikakaudelta nuo liitupiiput on, kun minulta on se tieto mennyt ohi, nk suurin osa muustakin tiedosta?raiban kirjoitti:Hyvät löydöt,aika hauska tuo liitupiipun kota ,täysin samanlainen kun minulla![]()
Nuo Eerikin rahat on hiukan harvinaisempia mutta hopiaa niissä vähän enemmän kuin Juuhhanissa.
Ai niin,oliko pesä musta,tarkoitan tuota piippua