Garret AT Gold

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.
Maakosti

Garret AT Gold

Viesti Kirjoittaja Maakosti »

Helou! Olisko otsikon mukainen laite sovelias ensipiipparin hankkijalle? Kullankaivuu kiinnostaa ja olenkin aikonut ostaa ensimmäisen piipparin.
Ensisijainen etsintäkohde ovat siis jalometallit. Ko piippari soveltunee myös pelloilla möyrimiseen?
Kysyjällä ei siis ole vielä muuta kokemusta, kuin tämän sivuston selailu..
Haarukka
Kunniajäsen

Re: Garret AT Gold

Viesti Kirjoittaja Haarukka »

Maakosti kirjoitti: Ko piippari soveltunee myös pelloilla möyrimiseen?
Kunhan vaihtaa isomman kelan, saa lisää tunnistussyvyyttä ja yhdellä heilautuksella suuremman tunnistusalan.

edit: eiku jaa, näköjään goldia saa tuolla 11" kelallakin, eli toimii pellollakin...
Viimeksi muokannut Haarukka, 27 Marras 2014, 08:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
EsaP
Innostunut Etsijä

Viesti Kirjoittaja EsaP »

Sen mitä olen itse kanssa noita kahta, siis Goldia ja Prota katsellut ja vertaillut netissä, niin Gold tunnistaa pienemmän kultahipun. Vastaavasti taas Pro löytää hieman syvemmältä muut metallit. Käsittääkseni kultahipun löytäminen Suomessa on enemmän kuin onnenkauppaa. Molemmat laitteet löytävät sormukset ym. kultaesineet. Itsellä menee Pro ostoslistalle. En näe mitään järkeä ostaa Goldia vain sen takia, että jos joskus menen lappiin ja kone saattaa loytää muutaman euron arvoisen kultahipun tai ohuen korvarenkaan.
XP Deus
Garrett Pro Pointer
Maakosti

Eli taitaa lähteä Pro ostoslistalle..
Maakosti

Ostinpa sitten Garret Ace 350..rautaa ainaskin löyty. Ensi keväänä jatketaan :)
Vastaa Viestiin