Vuoden ensimmaiset kolikot

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Avatar
Panda
Site Admin
Viestit: 339
Liittynyt: 11 Tammi 2007, 18:34

Vuoden ensimmaiset kolikot

Viesti Kirjoittaja Panda »

Niin.. Koska Newforce ei tullut, ja pakko oli paasta ulos niin miksipas en Acella lahtisi etsimaan. Yeller Feller?, ulkoisesti huonossa kunnossa, toimii koko ajan vaan paremmin :)

Kuva

Kello taisi olla jotain 19.30 taman puun juurella kokeillessa

Kuva

Paikka vaikutti erittain otolliselta, mutta osittain maa oli todella roudassa.

Kuva

Kellari?


Kuva

Armeija?


Kuva


Aikani etsittyani alkoi jo hamartaa, mutta aina olen paattanyt etta mistaan en ilman kolikko lahde ja sinnikkyys taas palkittiin vaikka mitaan kummoista ei tullukkaan.


Kuva


3 kolikkoa. 20 penniset vuosilta 1979 ja 1981. Alumiini 5 penninen 1980.


Kuva


Hylsyja kaivoin ehka 30 kpl, muutamia kuulia, peltikansia, epamaaraisia esineita monta..


Kuva :?: