
Kello taisi olla jotain 19.30 taman puun juurella kokeillessa

Paikka vaikutti erittain otolliselta, mutta osittain maa oli todella roudassa.

Kellari?

Armeija?

Aikani etsittyani alkoi jo hamartaa, mutta aina olen paattanyt etta mistaan en ilman kolikko lahde ja sinnikkyys taas palkittiin vaikka mitaan kummoista ei tullukkaan.

3 kolikkoa. 20 penniset vuosilta 1979 ja 1981. Alumiini 5 penninen 1980.

Hylsyja kaivoin ehka 30 kpl, muutamia kuulia, peltikansia, epamaaraisia esineita monta..
