vihamies?
-
- Kunniajäsen
vihamies?
Kuinka tämä vihamiessysteemi pyörii? Onko niin ettei esim. aloittamani keskustelu näy kys.vih.miehille vaikko eivät näe vain minun tekstejäni?Toivon yksityiskohtaista selvitystä asiasta. Varmaan moni muukin. Olisi mielenkiintoista tietää moniko ei lue viestejäni. Ilmoittautukaa y.viestillä vaikka. Jos kerran vielä koitettais? Yleisesti ottaen täältä kuuluisi nykysääntöjen mukaisesti banaania tarjota terttukaupalla porukoille. Eiköhän hyväksytä harvat typeryydet kun sivusto on kuitenkin avoinna mille tahansa huippuetsijöistä naulanlöytäjiin. Minulla sinänsä väliä ole täällä seikkailla. Tunnistussivuina kuitenkin hyvä, vaikkei virallista olekaan. Jos joku ajattelee minun olevan huonompi etsijä tai asiaton:Tulkoon mukaan n.6/7 jatkuen yömyöhään melkein kuuskymppisenä ja arvostelkoon sitten. Ei se surkee kirves mun ainoa löytö ole. Mutta varmasti viimeinen josta lunastuspalkkion haluan. Helppo nakki. En löydä enään mitään muuta kuin pikkusälää jotka luovutan ilman muuta. Vanhat parrat takaisin kehittämään foorumia.
Viimeksi muokannut kollikko, 25 Elo 2014, 22:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: vihamies?
Tuolla UKK:ssa asia selitetään näin:
Mikä on ystävien ja vihamiesten lista?
Voit käyttää tätä listaa järjestelläksesi käyttäjiä. Ystävälistalla olevat henkilöt näytetään omissa asetuksissasi, jotta voit helposti katsoa ovatko he paikalla. Käytettävästä tyylistä riippuen näiden käyttäjien tekemät viestit voidaan myös korostaa. Mikäli laitat käyttäjän vihamieheksi hänen tekemiä viestejä ei näytetä.
Mikä on ystävien ja vihamiesten lista?
Voit käyttää tätä listaa järjestelläksesi käyttäjiä. Ystävälistalla olevat henkilöt näytetään omissa asetuksissasi, jotta voit helposti katsoa ovatko he paikalla. Käytettävästä tyylistä riippuen näiden käyttäjien tekemät viestit voidaan myös korostaa. Mikäli laitat käyttäjän vihamieheksi hänen tekemiä viestejä ei näytetä.
-
- Kunniajäsen
Siis esim näin: Joku kirjoittaa: löytäsin tämmöttise kriipustetu kive mettäst. Kemiöst yhe punase talon takaa siit tunkio vierest. Mikäsoo?(Vastaus ei näy kaikille, koska o vihamiäs) Itse kirjoittaja kuitenkin vastaa näin. Kiitos Kuvernööri vastauksesta. En tiänny että viikinkit ei käyttänee petonia riimukivis. Sori ny vaa palautan tolopan kun saan peräkärry lainaks naapurilt. Jousemmeni autos poikki takaa ku se vestlaksin tiä oli nii kuoppane. Eikö ehkäpäolis ollu kollikon vastaus mielenkiintoinen? Siis se suluissa oleva.
Tuohon malliin todennäköisesti juu. En tiedä sen tarkemmin, kun en ole vihamiessysteemiä kokeillut, eikä se taitaisi edes toimia moderaattoreilla. Mutta käytännössä siis en näkisi sinun äskeistä vastaustasi, jos olisit vihamieslistallani. Aiheen aloitusviestistä en osaa sanoa, näkyisikö se, vai olisiko koko aihe näkymättömissä.
-
- Kunniajäsen
Miksei kukaan vastaa? Täytyypä tarkastaa vihamiehet? Hmm..O.W. Kuusinen se ei voi olla eikä Jussi T. koska kummallakaan ei oo tietsikkaa. Voitais tietysti ajatella että jokainen kun ei oo mun vihamies, ilmoittautuisi! Lupaan vastata jokaiselle vuoden sisään. Loput joutakoon k.o kategoriaan.
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
Yhden varman tapauksen tiedän joka on laittanut sinut vihamieslistalle ja on myös kirjautunut foorumilta ulos juttujesi takia.
Muutamasta nimimerkistä en ole aivan satavarma kun en ole jutellut henkilökohtaisesti heidän kanssa,mutta huhujen mukaan samoista syystä jättäneet foorumin.
Nimiä ja nimimerkkejä en voi/saa paljastaa.
Muutamasta nimimerkistä en ole aivan satavarma kun en ole jutellut henkilökohtaisesti heidän kanssa,mutta huhujen mukaan samoista syystä jättäneet foorumin.
Nimiä ja nimimerkkejä en voi/saa paljastaa.
moderaattori
kokeilemalla selviää ja tuon vihamieheksi valinnan saa poistettua, kun on toimivuuden todennut.
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
moderaattori
- hamarapuoli
- Metallinetsijä
Nonnih, mää testasin laittamalla Kollikon vihamieheksi (jota hän ei siis todellakaan ole, päinvastoin; vallan mukava heppu) ja tulos oli tämä:
Viestilistalla KOllikon aloittama viesti näkyy, mutta avatussa viestissä hänen kommenttiensa kohdalla on teksti:
"Tämän viestin lähetti kollikko, joka on hylkäyslistallasi. Paina TÄSTÄ nähdäksesi kyseisen viestin."
Näinikään. Nyt menen ja siirrän Kollikon vihamieslistalta takaisin ystävälistalle.
Viestilistalla KOllikon aloittama viesti näkyy, mutta avatussa viestissä hänen kommenttiensa kohdalla on teksti:
"Tämän viestin lähetti kollikko, joka on hylkäyslistallasi. Paina TÄSTÄ nähdäksesi kyseisen viestin."
Näinikään. Nyt menen ja siirrän Kollikon vihamieslistalta takaisin ystävälistalle.
Minelab CTX3030
Minelab Pro-find 25
Honkkarin istutuslapio ja appiukolta peritty ruuvari
Minelab Pro-find 25
Honkkarin istutuslapio ja appiukolta peritty ruuvari
-
- Kunniajäsen
Arvelen foorumilta lähtöä ja sen syytä joksikin muuksi jos ei ole pakko lukea viestejä. Onhan
noita muitakin sivustoja. En minäkään täällä kenenkään vuoksi ole vaan yhteishengen ja tunnistajien vuoksi.
noita muitakin sivustoja. En minäkään täällä kenenkään vuoksi ole vaan yhteishengen ja tunnistajien vuoksi.
Ei minulla ainakaan ole ketään vastaan tällä foorumilla Kunhan ei uhkailla tai haukuta ketään osapuolta etsijöistä , siinä raja menee. Enkä tälläiseen vakavasti otettavaan käytökseen ole törmännyt täällä vain leikkimieliseen ajatusten vaihtoon, mikä tuo lisävärinsä ja jopa avaa uusia ajatuksia kullekkin
- iron maden
- Kunniajäsen
[Enkä tälläiseen vakavasti otettavaan käytökseen ole törmännyt täällä vain leikkimieliseen ajatusten vaihtoon,..]
Jep jep ja samoilla linjoilla ollaan! Mielestäni kollikon jutut on usein hauskoja ja minulla ei ole häntä, eikä ketään muutakaan kohtaan mitään vihamiesaikeita! Huumoria kehiin ja leikkimieltä...ei sitä tarvitse pienistä närästyä!
Jep jep ja samoilla linjoilla ollaan! Mielestäni kollikon jutut on usein hauskoja ja minulla ei ole häntä, eikä ketään muutakaan kohtaan mitään vihamiesaikeita! Huumoria kehiin ja leikkimieltä...ei sitä tarvitse pienistä närästyä!
Ace Garret 250+Exelrattor DD 10/14kela.
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
Golden Mask 4+ 10,5 kela
Garretin pro pointter.
Vanhin kolikko 1748 öre, hopiaa ym ja maasta nostettua rautaa yli 160 kiloa!
-
- Kunniajäsen
Jos joku v.m listalle ilmoittautuneista ilmoittautuisi täällä. Olisi rehellistä peliä.Muutoin en anna moisille salailijoille edes kruunukorkin arvoa. lähtenyt sivuilta? Poistunut syystä? Mitä tuo tuollainen käytös on? Onko yksikään ottanut minuun yhteyttä ja pyytänyt syytä käytökseeni. Ei? Esim näin: Oiva piippahengen sisäistänyt kollikko: rauhoitu vähän! Olen yksinkertainen/jyrkkäluontoinen minältäni. Joten voisitko täsmentää lausuntoasi näiltä osin? jne. onk vaikeeta? Lupasin taannoin viikoittaisen kolumnin sivuille, vaan joku pani hanttiin.Luovutin loukkaantuessani. Koitetaanko taas? Ei ole kymysys vain huumorista. Sen kautta uskoisin ajatusten oikeiden iskostuvan parhaitten huomionarvoisiin asioihin. Jatkuu konsa opin vasemmalla etusormella kirjoottamaan. Lipasinsomeni kramppaa. Soommoro kaikil murteil !
Minä en tiedä mistään vihamiehistä enkä toden totta ole kiinnostunut ketään sellaiseksi nimeämään Aika pöljä asetus mun mielestä ihan yleisesti ottaen. Kai jokainen suunnilleen tietää, kenen juttuja haluaa lukea ja kenen ei. Itse olen täällä lähinnä oppimassa, joten luen kaiken rautanauloista pronssikirveisiin. Ja Kollikko, en nyt viitannut sun kirveeseen...Siitä saa kuulla ihan tarpeeksi. Tosin sinulta itseltäsi
8 hopearahaa vuosilta 908-1016, r-kautinen kupurasolki, tasavartinen solki, ketjunkantaja, kankiketjun pätkä, vyön heloja, neulaputki, korvaputki, sormus yms. 2100€, yli 9kg markkoja ja muutama kultasormus sekä selwät hopeat 1.
-
- Kunniajäsen
Mit?...Joo niin tuossa taisin mainita k.o esineestä jotain.Kohusta lunastussummasta tuo paisuttelu lie johtunut? Kirveen mitätön hintahan johtui konteksittomuudesta. Kuinkas jos viereisiltä alueilta muuta varhaispronssikautista esineistöä löytyy? Anonko lissää ? Tarkoitushan tuonne olisi joukolla hyökätä lähiaikoina. Metsäalue vieressä ja peltoaluekkin on suurelta osin tutkimatta. Oonko kehunut kahta sen jälkeen löytynyttä? Kaivellaanpa kuvia.
Tässäpä vielä kuva ainoalaatuisesta löydöstäni koskapa entiset tällä sivustolla ovat kaukana hämärässä sivustolla. Kannusteeksi uudemmille tulokkaille. Älkää siis paiskakko tuollaisia maatalouskoneen osina puskaan. He, he. Rauhaa!
Tässäpä vielä kuva ainoalaatuisesta löydöstäni koskapa entiset tällä sivustolla ovat kaukana hämärässä sivustolla. Kannusteeksi uudemmille tulokkaille. Älkää siis paiskakko tuollaisia maatalouskoneen osina puskaan. He, he. Rauhaa!
hahaha Yritetään noukkiä ylös kun kohdalle osuu Hienohan tuo kirves on, ei kiistämistä. Kunhan vaan leukailen takaisin huvikseni. Toivottavasti onni on teillä myötä jatkotutkimuksissakin. Jos kalastuksessa toivotellaan kireitä siimoja niin näissä etsimishommissa lienee ok toivotella kirkkaita piippejä
8 hopearahaa vuosilta 908-1016, r-kautinen kupurasolki, tasavartinen solki, ketjunkantaja, kankiketjun pätkä, vyön heloja, neulaputki, korvaputki, sormus yms. 2100€, yli 9kg markkoja ja muutama kultasormus sekä selwät hopeat 1.
-
- Kunniajäsen
Voisit tietty tulla tänne piippa/jigireissullekin. Alle vitosen kuhia ja perca fluviatiliksia paremmalle puolelle kiloa.
Kiitos, enköhän minä jossain vaiheessa piipahda Niin hyvät paikat tuntuu siellä(kin) olevan. Vaikka savolaisen on paras olla kotonaan, niin kyllä ulkomaille välillä tekee mieli Etenkin jos nuo Putinin joukot alkaa kovinkin rajan pinnassa meuhkata.