Yli 5000 aihetta?
-
- Kunniajäsen
Yli 5000 aihetta?
Kuinka kauan luulette edes teoriassa viestinne olevan luettavissa ennenkuin unohtuu? Vain viimeisimmät parikymmentä aihetta tulee luettua.Laskin suurinpiirtein ajan jonka käytät lukeaksesi kaiken täällä.olennaisen. Noin kolme kuukautta neljä tuntia päivässä. Jottain pitäis tehä että isä aman uskovaisten kuvat ja ajatelmat eivät hukkaantuisi.Miten olis taas se järjestäytyminen pienempiin porukoihin? Metallinetsijat.com auttaa. Voihan f.d mainostaa muuallakin kuin täällä. At pro on hyvä vaan jäänyt kehityksessä jälkeen mm. painon ja langattomuuden kannalta.Lupaan kun 250 vehkeeseen tulee vikaa niin takuuhuollossa saatte pitää legendaarisen soittimeni.Kemiönsaaren kuvernöörin kunnian kautta lupaan sen lukijoille ja miksen muillekkin.Ken ja moniko meistä tietää milloin tänne ensimmäiset kuvat ja jutut laitettiin? Tutustu vapaasti. Juuri luin hienoja vuodelta 2007. Mielestäni tämä on asiaa ja kuvastaa sivuston välinpitämätöntä suhtautumista etsijöiden luottamukseen. Ehkä ei tarkoituksella amalta. Ei tää mikään pullataikina oo vaan kaatopaikka. Mitä jos koko tietokanta katoaa jossain kadas..katsd no.äitymässä, hä? Nättiähän se on tässä sylissä istua. Nähdäkseni kuitenkin tänne lähettämänne kuvat ja kirjoitukset häipyvät kaukaisiin bittiavaruuksiin tavoittamattomuuksiin siis yleisölle. Mitä ja kuka joku tekee asian suhteen? Hienoa porukkaa on ollut täällä taannoin. Vieläkin, myönnän. Oonk määki? Miksi lie luovuttaneet? Ei oo ollu miesmenetyssotiakaan tässä välissä? Sikäli kun tämä bannataan julkaisen tämän myös facebookissa ja puhelintolpissa.Tarkoitukseni on hyvä ja moraalisesti varmasti oikein.
Re: Yli 5000 aihetta?
Keskustelufoorumi on, no, öh, kesustelufoorumi. Ei sen kuulukkaan olla mikään helposti käytettävä tietokanta/historian kirja. On tämä kuitenkin merkittävä parannus siihen verrattuna että keskusteltaisiin "Esson baarissa".
Jos näistä jutuista Joku haluaa osan säilöä ja rakentaa helposti lähestyttävän tietokannan niin Joku joutuu tekemään sen itse. Näille Jokuille ja Jonkuille olisi tässä maassa kyllä paljon muutakin hommaa
Jos näistä jutuista Joku haluaa osan säilöä ja rakentaa helposti lähestyttävän tietokannan niin Joku joutuu tekemään sen itse. Näille Jokuille ja Jonkuille olisi tässä maassa kyllä paljon muutakin hommaa
"Älä ole kateellinen metallinetsijälle hännen löydöistää, vaan siitä kuinka paljon aikaa ja rahaa hänellä on käytettävissä harrastukseensa"
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Mun metallinpaljastin videot: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... m8NQ_BKa8G
Tuohonhan auttaisi ehkä hieman jos ketjujen otsikot olisi järkevämpiä kuin tämän tyyliset: herrä äksän löydöt 2014.
Jos otsikko kuvaisi ketjua paremmin niin täältä olis ehkä jonkinlainen mahdollisuus löytää joskus myöhemmin haluamansa ketju uudelleen.
Minusta nuo nimimerkki ketjut on juuri siksi peffasta kun tietyt nimimerkit tulee tarkistettua mutta sitten taas iso osa putoaa tarkistettavien listalta hyvin pian...
Eli löytöä kuvaavat otsikot voisi olla kova juttu.
Jos otsikko kuvaisi ketjua paremmin niin täältä olis ehkä jonkinlainen mahdollisuus löytää joskus myöhemmin haluamansa ketju uudelleen.
Minusta nuo nimimerkki ketjut on juuri siksi peffasta kun tietyt nimimerkit tulee tarkistettua mutta sitten taas iso osa putoaa tarkistettavien listalta hyvin pian...
Eli löytöä kuvaavat otsikot voisi olla kova juttu.
- OlvinJanoisin
- Raavas Tonkija
- Paikkakunta: U̵̶̵u̵̶̵s̵̶̵m̵̶̵u̵̶̵a̵̶̵ ̵s̵e̵k̵ä̵ Hartolan kuningaskunnan kaakkoinen piiri
Olen samaa mieltä, hyvin paljon jää katsomatta nimimerkkien alta.
Jos listalla on "Outo koru ja vanha puukonterä", niin herättää kyllä mielenkiinnon, ei minua kiinnosta se että kuka löytää, en oikein ole ikinä osannut fanittaa
Jos listalla on "Outo koru ja vanha puukonterä", niin herättää kyllä mielenkiinnon, ei minua kiinnosta se että kuka löytää, en oikein ole ikinä osannut fanittaa
)_-'-----/ o
+1
Löytöä kuvaavat otsikot varmasti helpottaisivat hakua ja nopeuttaisivat verrokkien löytymistä esim. paljon puhutuista A-tarvikkeista.
Löytöä kuvaavat otsikot varmasti helpottaisivat hakua ja nopeuttaisivat verrokkien löytymistä esim. paljon puhutuista A-tarvikkeista.
XP Deus 2
Muuta alan roinaa..
Muuta alan roinaa..