ehkä kirjoitti:Aika mielenkiintoista hommaa.tuotahan vois kokeilla.
Ei ne magneetit kait hirveetä maksa.
Tuo magneetti mitä käytän on GTN-48 ja se maksoi rontti 10euroa ja jaksaa nostaa 85kg.
Toki kannattaa miettiä joskos tuo GTN-60 olis parempi. Ruosteiseen pintaan kun ei tahdo kovin hyvin tarrata.
anttitu kirjoitti:Oliko tuo ihan tuosta seinäjoen varresta kovin näytti pato tutulta, silta ei niinkään. Pitää jalkautua itsekin heittelemään kun lomalla on.
Sieltäpä hyvinkin. Silta joka näkyi on padon vieressä oleva "lemmensilta". Siihen on ripustettu lukkoja ja olin onkimassa avaimia "avainkokoelmaani".
Menin siitä pikkusen ohi ja jotakin roinaa tarttu, mutta jännä homma ettei siitä mallaskosken jälkeisestä "syvänteestä yhtään mitään. Jos tässä käyt vielä huomenna tai keskiviikkona ni voin tulla kaveriksi kalaan.
Onpas teillä pienet magneetit ? Minä käytän ainakin yli 200kg vetomagneetteja , ei se 200 ole roskien kanssa mutta jaksaa vetää vaikka mopon rungon kyllä ylös
spwaw kirjoitti:Onpas teillä pienet magneetit ? Minä käytän ainakin yli 200kg vetomagneetteja , ei se 200 ole roskien kanssa mutta jaksaa vetää vaikka mopon rungon kyllä ylös
ite ainakaa hirveesti yli 100kg vetovoimaa uskalla laittaa. Tiiä mitä lentopommeja alkais nousee lapin mökkijärvestä Luotaimellaki näkyy koneita jne. nii antaa niitten olla siel.
Zeerios kirjoitti:Luotaimellaki näkyy koneita jne. nii antaa niitten olla siel.
Ihanko oikeasti mökkijärvessäsi on lentokoneita?
Oha noita. Ollu varmaa joskus talvi/jatkosodas lentokenttänä talvisin. veikkaisin näin. Ohan tossa Sallan alueella paukuteltu ja lennelty aikalailla siihen aikaan.
Zeerios kirjoitti:Luotaimellaki näkyy koneita jne. nii antaa niitten olla siel.
Ihanko oikeasti mökkijärvessäsi on lentokoneita?
Oha noita. Ollu varmaa joskus talvi/jatkosodas lentokenttänä talvisin. veikkaisin näin. Ohan tossa Sallan alueella paukuteltu ja lennelty aikalailla siihen aikaan.
Juu minunkin ymmärryksen mukaan ei ollenkaan harvinaisia lentokoneet ja autot Suomen järvien pohjassa. Tai sanotaan että niitä on enemmän mitä äkkiseltään osaa kuvitellakaan.