Nyt tärppäsi
Nyt tärppäsi
Kullan kimallusta olen tässä odottanut innolla jo etsimen ostamisesta lähtien, mutta NYT VIHDOIN NAPPASI
Aika perus kihlasormus nimellä ja päiväyksellä. Tässä iltasella käväisin bodomjärven uimarannalla josta tuo löytyi noin 5 sentin syvyydestä. Sinänsä kävi tuuri kun olin juuri lähdössä pois, ja heiluttelin alueella josta en arvannut löytyvän mitään
Tuo ranta on kyllä aika kuiva kolikoiden sekä roskien suhteen, kuka tunnustaa
Aika perus kihlasormus nimellä ja päiväyksellä. Tässä iltasella käväisin bodomjärven uimarannalla josta tuo löytyi noin 5 sentin syvyydestä. Sinänsä kävi tuuri kun olin juuri lähdössä pois, ja heiluttelin alueella josta en arvannut löytyvän mitään
Tuo ranta on kyllä aika kuiva kolikoiden sekä roskien suhteen, kuka tunnustaa
Noniin, löytyihän sitä kultaa! Onnittelut. Onko 14K?
Olisi varmaan kiva, jos omistaja saisi sormuksen takaisin, mutta aika epätodennäköistä lienee, että omistaja löytyy. Ei taida maksaa vaivaa. Pitää vaan itellään ja on onnellinen.
Olisi varmaan kiva, jos omistaja saisi sormuksen takaisin, mutta aika epätodennäköistä lienee, että omistaja löytyy. Ei taida maksaa vaivaa. Pitää vaan itellään ja on onnellinen.
Garrett AT Pro + 4.5" Super Sniper
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
On 14K. Voi olla pelkän etunimen perusteella aika hankalaa lähteä omistajaa hakemaan Hienoa olisi tietty palauttaa sormus, kun on vihkisormus kuitenkin kyseessä ( kirjoitin erehdyksessä kihlasormus ekassa viestissä ).Mc_Mursu kirjoitti:Noniin, löytyihän sitä kultaa! Onnittelut. Onko 14K?
Jospa kuitenkin hivelen sitä vähän aikaa vielä ( *mumisee* my precious ).
En minä noita säätöjä halunnut tietää,vaan lähinnä minkä id luvun sormus pistää näytölle.McSeeker kirjoitti: Herkkyys oli jotain 25 ja vakio 1 pattern oli käytössä.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
- Leijona
- Kunniajäsen/Mestari/Vuoden foorumilainen
Onnea! Minulla on vielä kultaesineet löytymättä, mutta eiköhän tuo GoldMaxx Power sen sitten ilmoita, jos kohdalle osuu
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Emmää todellakaan muista. Signaali ei muistaakseni ollut mikään järin "iso" kuten esim kolikoilla. Veikkaisin jotain 10 luokkaa. Testiä pukkaa huomenna! Mielenkiintoista testata kun on 3 kelaa millä testata ( + ace 250 ).Etsijä82 kirjoitti:En minä noita säätöjä halunnut tietää,vaan lähinnä minkä id luvun sormus pistää näytölle.McSeeker kirjoitti: Herkkyys oli jotain 25 ja vakio 1 pattern oli käytössä.
Ei tietenkään löydä,laitteella löytää ainoastaan alumiinia ja eihän tuo nimikään viittaa mitenkään kultaan.Leijona kirjoitti:Onnea! Minulla on vielä kultaesineet löytymättä, mutta eiköhän tuo GoldMaxx Power sen sitten ilmoita, jos kohdalle osuu
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
11" dd kela.(207,7e)
Ai jai,tuo 10 luku menee just isomman alumiinifolio palasen seutuville,mutta onneksi pelloilla on tuota alumiinifoliota vähemmän ja 10 luku voi olla,vaikka vanha nappi.McSeeker kirjoitti: Emmää todellakaan muista. Signaali ei muistaakseni ollut mikään järin "iso" kuten esim kolikoilla. Veikkaisin jotain 10 luokkaa. Testiä pukkaa huomenna! Mielenkiintoista testata kun on 3 kelaa millä testata ( + ace 250 ).
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
11" dd kela.(207,7e)
- Leijona
- Kunniajäsen/Mestari/Vuoden foorumilainen
Etsijä82 kirjoitti:Ei tietenkään löydä,laitteella löytää ainoastaan alumiinia ja eihän tuo nimikään viittaa mitenkään kultaan.Leijona kirjoitti:Onnea! Minulla on vielä kultaesineet löytymättä, mutta eiköhän tuo GoldMaxx Power sen sitten ilmoita, jos kohdalle osuu
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
hei minä tunnustan
hei minä tunnustan käyneeni bodomjärven uomarannalla ja paljon
Ei kyl ole mikään hyvä paikka ollut kuka muukin tunnustaa käyneensä
Re: hei minä tunnustan
Yksi kuivimmista rannoista ikinä löytöjen suhteen Tosin ei voi valittaa...pekxi kirjoitti:hei minä tunnustan käyneeni bodomjärven uomarannalla ja paljon
Vois olla mielenkiintoinen paikka käväistä tonkimas...tosin se on niin moneen kertaan poliisien ja puolustusvoimien toimesta tutkittu...ei sitä puukkoa siellä ole, tais lähteä mopontankissa paikalta poissudenkolo kirjoitti:Onko kukaan käyny tonkimassa sitä niemeä missä surmat tapahtui.
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero
* Kaikki saa mutta komiat ensin*
Tesoro Vaquero
* Kaikki saa mutta komiat ensin*