Ja on vieläpä harvinaisempaa mallia
Muutenkin hyviä löytöjä.
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Toi kilikello on hyvässä kunnossa, sen keili vaan putosi ruosteklimppinä jo nostaessa montusta..
Mitä seosta lienee itse kello-osa kun noin hyvin pitäny hapettumatkin kurissa.
Toi pikkukolikko näyttäisi olevan Denezhka 1851, örestä ei saa tolkkua.
Vanhin hopearaha 1Öre 1693. Vanhin kupariraha 1Öre Säter 1630.
Garrett ACE250(SEF 12x15")+ProPointer
Kilikello on varmaan tinapronssia, kun on noin vaalea.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Vanhimmat kolikot:Saksalainen Penning v.1075,Kuningas Stephen v.1135.Dirhem v.754
Viikinkiaikainen hevosenkenkäsolki,kupurasolki,rannerengas ja ketjunkantaja ym.Ruotsalainen tippa.
Ja kaikki vasta alussa...........Minelab X-Terra 705 GoldPack
Kiitos onnitteluista, nyt kun alkaa lopultakin tajuamaan että montako litraa hikeä, montakosataa korkkia ja hylsyä saati tunteja on kulunut tähän pisteeseen pääsemiseen niin miltei voi verrata tunnetta siihen toisenlaiseen ekaan PIIPpailu-kokemukseen
Minä olen koko illan googlannu noita russian wire coinsseja ja tuossa teksit ja kirjaisimineen täsmäisi, mutta kuva ei.. Se vuosiluku olisi kiva kyllä kaivaa esille.
tjv kirjoitti:Minä olen koko illan googlannu noita russian wire coinsseja ja tuossa teksit ja kirjaisimineen täsmäisi, mutta kuva ei.. Se vuosiluku olisi kiva kyllä kaivaa esille.
Eka tippa antaa kivat kiksit
Älä ota paineita tunnistuksesta, mulla meni hermot samassa hommassa ja jätin sikseen Ehkä joskus hamassa tulevaisuudessa otan uudelleen työn alle..