Mikäs tämä nyt olikaan
Mikäs tämä nyt olikaan
Tuollanen posliinikikkare löyty ullakon puruista. Jossain muistan nähneeni vastaavia..ehkä tosin vaan jossain hyllyssä lojumassa. Liittyiskö johonkin sähköhommiin? Samanlainen ura ja reikä löytyy myös jos tuota katsoisi ylhäältäpäin. Pituus n. 3-4cm.
Huonohko kuva ja ontuva kuvaus, mutta jos joku on tuollaisia pyöritellyt niin tunnistaa kyllä
Re: Mikäs tämä nyt olikaan
eikös tää oo sellanen, mikä on sähkötolppia pystyssä pitävässä vaijerissa. Ehkäisee mahdollisien "sähkövuotojen" siirtymisen vaijeria myöden vaaralliselle alueelle, missä johtuminen ihmiseen mahdollista?
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
moderaattori
Polsliinieristin noita on myös vihreinä ja kaikenkokoisia, pieninpiä on käytetty mm. radioantennien eristein. esim. kaupallisessa Teho Antennissa noita oli useita.
itse radioharrastajana käytän noita vieläkin ja ostan kyllä pois jos niitä on jossain ylimääräisenä... nykyaikaisethan on mokomat muovisia...
itse radioharrastajana käytän noita vieläkin ja ostan kyllä pois jos niitä on jossain ylimääräisenä... nykyaikaisethan on mokomat muovisia...
sahurix@sahurix.org
Kalustona: Garret AT PRO, Garrett Pro-Pointer
Varaalustona: Garrett ACE 150, Eagle Eye pinpointer
Vanhin kolikko: 5mk vuodelta 1949
Kalustona: Garret AT PRO, Garrett Pro-Pointer
Varaalustona: Garrett ACE 150, Eagle Eye pinpointer
Vanhin kolikko: 5mk vuodelta 1949
Olen löytänyt pienen tuollaisen pellolta, eilen näin maassa ison, ehkä 10cm kokoisen mutta siinä oli vaijeri molemmissa rei'issä joten se jäi sinne.