Kerran olin uimarannalla tonkimassa niin läheisestä talosta tuli vanha mies kyselemään että mikäs se tollanen laite on millä matoja etsitään, antoi jopa luvan tulla hänen kompostiin kaivamaan...
Syssyllä kun olin Turun Kupittaan puistossa tonkimassa niin eka joku vanha mies menee tonkimaan mun reppua joka oli noin 20m päässä minusta ja noin 1-2h senjälkeen kaksi narkkaria varasti mun mopokypärän joka oli noin 100m päässä minusta... Lähdin perään juoksemaan piippari,propointeri,ruuvimeisseli ja puukko kädessä. Tuli kavereille senverta hoppu että pudottivat kypärän maahan... Soitin viellä poliisitkin paikalle mutta eihän niitä enää kiinni saatu.
Kerran olin Turussa pellolla tonkimassa niin pellon reunaan pysähtyi auto josta tuli nuoripari ulos ja käveli luokseni pellolle, kyselivät hetken että mitä touhuan ja senjälkeen halusivat ottaa kuvia toisistaan piippari kädessä
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Oli naurussa pitelemistä
Viimevuoden tammikuussa olin piippailemassa yhdellä pellolla, maa oli hieman jäässä ja luntakin oli parisenttiä mutta kaivaminen onnistui. Sain signaalin ja kaivoin pellosta "kakun" pois, kakun alta juoksi myyrä tai rotta tai mikälie jalkojeni yli kauheeta vauhtia, taisin itsekkin hieman säikähtää
Tämä nyt ei ollut miltään piipparointireissulta mutta kun kävin hakemassa propointerin postista niin innostuksissani kokeilin sitä heti kaupan pihalla...hetken siinä hymyilin itsekseni kunnes huomasin että ihmiset rupes kattomaan mua hieman vinoon ja tajusin itse että miltä se tärisevä musta patukka näytti... En jäänyt ihmisille sitä selvittämään
Olin taas jälleen kerran yöpiipillä Kupittaan puistossa ja kaverini tuli kihlattunsa kanssa tervehtimään, olivat vasta menneet kihloihin ja kaveri päätti heittää kihlasormuksensa nurmikolle että saan etsiä sen... Noh eihän sitä sitten kovasta yrityksestä huolimatta löytynyt vaikka noin 30 minuuttia ehtisin huiskimaan, sitten toinen kaveri löysi sen ihan sattumalta taskulampun avulla... (taisi olla jotain ruostumatonta terästä se sormus).
Kerran yksi herra tuli sanomaan että onpas sulla huono siimaleikkuri kun ei leikkaa mitään... Tiedä sitten oliko vitsi vai ei
Näitä on loputtomiin mutta en viitsi kaikkia ruveta rustaamaan
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)