Garrett Ace 150?
Garrett Ace 150?
Olen seurannut tätä foorumia ja katsellut paljon aarteenetsintä videoita ja kiinnostuin todella tähän harrastukseen. Aikomukseni on ostaa Garrett Ace 150, koska se näyttää olevan hyvä aloittelijoille ja melko edullinenkin, varsinkin virolais sivustolla
Olisiko kellään kokemuksia tästä laitteesta?

Garrett Ace 250 + PORKKANA.
Haulla olisi varmasti löytynyt yhtä sun toista tietoa...
Suosittelen kuitenkin säästämään sen verran, että saat ostettua Ace 250. Ace 150 on vähän turhan yksinkertanen ainakin minun mielestäni. Etsintä tulee olemaan mielekkäämpää, kun käytössä on pinpoint ja tarkempi erottelu.
Suosittelen kuitenkin säästämään sen verran, että saat ostettua Ace 250. Ace 150 on vähän turhan yksinkertanen ainakin minun mielestäni. Etsintä tulee olemaan mielekkäämpää, kun käytössä on pinpoint ja tarkempi erottelu.
Garrett AT Pro + 4.5" Super Sniper
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
Garrett Pro-Pointer
Hmm.. Pelkään vain sitä, että kiinnostus harrastukseen yhtäkkiä loppuu tai en ole kärsivällinen ja ostan kalliin laitteen turhaan..Mc_Mursu kirjoitti:Haulla olisi varmasti löytynyt yhtä sun toista tietoa...
Kiinnostus pysyy paremmin yllä, kun käytössä on parempi laite...Zonzu kirjoitti:Hmm.. Pelkään vain sitä, että kiinnostus harrastukseen yhtäkkiä loppuu tai en ole kärsivällinen ja ostan kalliin laitteen turhaan..Mc_Mursu kirjoitti:Haulla olisi varmasti löytynyt yhtä sun toista tietoa...
Ace 250 menee paremmin kaupaksi, kuin 150.
Garrett Pro-Pointer
Garrett Pro-Pointer
Moni on aloittanut harrastuksensa kyseisellä laitteella,itsellänikin oli ace 250 ja kelpo laite se on. 

Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
en ostanut laite virosta. siinä pitä kai maksa oman pankin ulkomaanmaksun siirtomaksu, joka liene tuo n.7e. asia selviä varmaankin pankiltltasi. viron firma siten maksa oman maansa puolesta tuon tilisiirron kulut.. tai jotian tomosta.routa1 kirjoitti:mc_mursu paljonko maksoit viron liikkessää tarkka hinta? tarviiko laittaa jonkun 7euron llisä pankki kustannus juttu?

Garrett Pro-Pointer
Garrett Pro-Pointer
Itse tilasin ACE 250:n Virosta noin kuukausi sitten, eikä sivuilla näkyvän hinnan päälle tullut mitään kuluja, kunhan maksun hoiti tilisiirrolla nettipankissa ja maksoi kapistuksen suoraan euroina. Lähetyshän näissä taitaa vieläkin olla ilmainen (yli 150€ tjsp paketeilla). Nopeasti vastasivat sähköposteihin ja paketti lähti heti kun tilisiirti saapui. Ko. kaupasta löytyy foorumilta enemmänkin juttua muista säikeistä.
Golden Mask 3, Garrett ACE 250
Joo, huomasin foorumin ja hyvän maineensa ansiota meinaan itsekkin sieltä Acen ostaa, ja on ainakin halvenpaa kuin Suomessa.Rolle kirjoitti:Itse tilasin ACE 250:n Virosta noin kuukausi sitten, eikä sivuilla näkyvän hinnan päälle tullut mitään kuluja, kunhan maksun hoiti tilisiirrolla nettipankissa ja maksoi kapistuksen suoraan euroina. Lähetyshän näissä taitaa vieläkin olla ilmainen (yli 150€ tjsp paketeilla). Nopeasti vastasivat sähköposteihin ja paketti lähti heti kun tilisiirti saapui. Ko. kaupasta löytyy foorumilta enemmänkin juttua muista säikeistä.
Rolle kirjoitti:Itse tilasin ACE 250:n Virosta noin kuukausi sitten, eikä sivuilla näkyvän hinnan päälle tullut mitään kuluja, kunhan maksun hoiti tilisiirrolla nettipankissa ja maksoi kapistuksen suoraan euroina. Lähetyshän näissä taitaa vieläkin olla ilmainen (yli 150€ tjsp paketeilla). Nopeasti vastasivat sähköposteihin ja paketti lähti heti kun tilisiirti saapui. Ko. kaupasta löytyy foorumilta enemmänkin juttua muista säikeistä.
laitettiin tilauksen numero ja nimi lisätietoihin maksaessa. miten itse teit?
Garret ace 250