ite laskin tuossa tuon gpx 4500 säädöt sain 18 asetusta joille löytyy säätöjä 22 kpl erillaista.
on aika kova homma opetella, mutta näyttää pikkuhiljaa menevän kaaliin että mikä nuppi ja asetus pitää olla kohdallaan.

Monesti simppelimpi on parempi,kuten joskus omistamani ace 250 ja c.scope 3mx oli.männer kirjoitti:Eli kannattaa siis hommata C.Scope!Se on kaks potikkaa ja eiku mettään, niitä sitten veivailee minkä terästetyn termoskahvin juonnilta ja tupakinpoltolta ehtii.
linker kirjoitti:Olen parantumaton vekotinhullu, siksi tuo e-t. Mutta lähinnä testailuhetkiä varten. Käyttötilanteessa uskon sen perussäätöjen riittävän hyvin.
Kaikki muu saa olla monimutkaista, mutta "työn" täytyy sujua. Siksi pieni kevennys:
http://blogs.digitalmediaonlineinc.com/ ... mac-pc.jpg
Sopii arvata millä tätä kirjoitan
Onhan minulla ollut aika monta laitetta lyhyen urani aikana,on ollut Supreme,3mx,ace 250 ja nyt tämä x-terra 70 ja olen kirjoitellut 3mx aarremaanalla foorumille jokusen jutun.männer kirjoitti:Ai sulla on ollu 3MX? Ootkos sä siitä tänne foorumille kirjoitellu ja mitäs sä siiitä pidit?Etsijä82 kirjoitti:Monesti simppelimpi on parempi,kuten joskus omistamani ace 250 ja c.scope 3mx oli.
Ha,hauska juttu männer ja tosiaan hakukone on ystäväsi.männer kirjoitti:Tosiaan kun jaksaa vaan foorumilta hakea, niin kyllä löytyy...pakko heittää pienet metallinilmaisin-henkiset foorumin hakutarinat:
Olin kuullut kylän vanhoilta parroilta, että RaavaanTonkijan Tien päässä olisi varsinainen aarreaitta, nimittäin tietoa CS3MX:stä. No tiedosta innostuneena kartoitin aluetta ja loppujen lopuksi päätin ottaa vanhan kunnon Haku-koneen käyttöön. Se on ollut minulla jo vuosia, toimii verkkovirralla, koska pattereita se söisi pienen kylän verran. Ongelmana on vain hakupään laajuus, tietoroskaisilla alueilla tulee helposti kaivettua paljon roskaa. Googlen uusimmat Motion-Pulse Induction-Single/Multifrequency -hakukelat onneksi osaavat eroitella ruosteiset naulat kuparikolikoista!
No tulin tämän tietoaarteen äärelle ja laitoin koneeseen diskriminoinniksi Etsijä82 (paikallisen vanhan maatilan nimi) ja painuin pellolle. Kävikin ilmi, että Etsijä82 -tilan väki olikin rikasta sorttia, niin paljon olivat peltoon tietoa kylväneet ja hukanneet. Kaivettuani useita mielenkiintoisia löytöjä oli päivä painumassa iltaan, joten nyt oli aika tehostaa toimintaa. Etsin maastosta sopivia merkkejä ja yhtäkkiä huomasin vanhan kohouman keskellä peltoa, minkä ympärillä kasvoi puita omituisessa järjestyksessä.
Samantien nopea tarkistus ilmakuvista ja vanhoista pitäjänkartoista... kyllä! nuo puut muodostivat numeron 3 ja kirjaimet MX. Viimeinen tehokas pyyhkäisy alueella ja avot, sitä hakukoneen piippausta, kuin olisi pajatson putoavia kolikoita kuunnellut!
Jälleen löytyi siis aarre maan alta.
Piste com.
...kevätaurinko on siis pehmentänyt pääkopan lopullisesti