piilu.
-
kollikko
- Kunniajäsen
piilu.
joku synti on mut saattanut löytämään kirveenteriä. Löiskö joku vetoa kunpi löytää enämpi vielä tänävuonna.?Sanoisin että on 1.2 kpl Reissu. ja vaan pari rikkinäisiä.Veikkaan että saaristopuut ova sevverran tiuhasyistä kun jättivät kunnon kirveet pitin mettiä.Ei kestäneet pohjan pajan kirveet. takoa piti pirun pellon rauasta järven pohjan ruostehesta.
Viimeksi muokannut kollikko, 16 Elo 2013, 23:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
kollikko
- Kunniajäsen
rupia, ce est!
Antaa tull suon yli että heilahtaa! Täällä ollaan.Ei oo oikein että mua haukutaan vaikken oo viimeaikoon mitään laittanukkaan.Kaikki on tallessa vain teitä varten. Pistän sellaasen metiamyllytyksen käyntihin jotta. Meinaan muuttuu koko tää käytös täsä Suomenmaassa.Kaikkihan meille nauraa jo maailmalla kun ei oo koortinaattoreita meitän löytöille.Pahinta sekarotukansaa vaan.Menkää kouluihin ja opistoihin näistä jutteleen. Onhan suomalaineni sentään jotain . Ainakin viimeisiä mammutintappajia? Onko teistä puolustamaaan jaloa aatettamme:Finnomaniaa.....
-
kollikko
- Kunniajäsen
Noh!
Ei nyt näin! Kaunishan tämä maailma on kuitekin. Mua vaan vähän suututti tää kaunistelu näillä sivuilla. Tosihan on ettei meillä ole häpeämistä historian, tai edes lappalaisten alistamisen suhteen. Niinpaljonkuin olenkin ihastunut Saamentaiteeseen ja heidän ubeiden korujenkannattajaleideisiinsä.Suunnitelmissani onkin käydä Varanginvuonolla tutkimassa vanhoja pronssikautisia asuinpaikkoja, missä minua auttaa Norjan jonkinasteinen kansalaisuus.piste.
- Tirehtoori
- Kunniajäsen
Mä vähän veikkaan ettei Kollikko eres harrasta metallinetsintää. Jos se laittaa kuvia niin ne on kaikki maisema kuvia. Löyrööstä (ainakaan omista) ei sitten tuu kuvan kuvaa. Puheet on kovia, mutta teot sitten taas...
Spes Sibi Guisgue
Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro

vanhimmat löyröt lintuneula ja dirhem noin 800-1000luvulta yms....
Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro

-
kollikko
- Kunniajäsen
höps!
Tirehtööri kaivaa vaan silinterihatun ja alkaa järsimään sitä. Kollikko pistää sydenkuussa kauniita kuvia poikain ihasteltaviksi kyllä. Sormet maistuvat pronssille ja kynsissä valkea viiva lyijyisten esineiden hipelöinnistä.
Oi, veljet hopeiset, olettehan aina minun?
Oi, veljet hopeiset, olettehan aina minun?
Re: höps!
En mä muista tiedä mut mä olen hetero.kollikko kirjoitti:Oi, veljet hopeiset, olettehan aina minun?
-
kollikko
- Kunniajäsen
haperolle.....-.
tuli vain tarve höpistä hopiaisille, koruille ja kolikoilleni armaille.Menisin unosille, mutku te valvotte kuin ranta viimeistä aaltoa.
- Tirehtoori
- Kunniajäsen
Tuan sun allekirjootuksen voisit muuttaa muatoon "enempi puhutaan kun ymmärretään". Laita ny vaan kuvaa kun ei nuata sun horinoota usko naapurin Erkkikään (ja Erkki on uskovaanen)!
Viimeksi muokannut Tirehtoori, 17 Elo 2013, 01:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Spes Sibi Guisgue
Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro

Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro

Re: haperolle.....-.
Lääkkeet!kollikko kirjoitti:tuli vain tarve höpistä hopiaisille, koruille ja kolikoilleni armaille.Menisin unosille, mutku te valvotte kuin ranta viimeistä aaltoa.
Garrett AT Pro, Super Sniper, Pro Pointer
Black Ada Bigfoot, Garret steel strovel, RST Scoop + kuiva- ja märkäpuvut.
Black Ada Bigfoot, Garret steel strovel, RST Scoop + kuiva- ja märkäpuvut.