Yksinkertainen ohje 250 pro:n käyttöön?

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
bb12

Yksinkertainen ohje 250 pro:n käyttöön?

Viesti Kirjoittaja bb12 »

Eli onhan nuo ohjeet ja netissäkin videot mutta tuntuu että kaikki piippaa all modea siis oon käyttänyt.
-Mitä noi kolikot tarkoittaa jotain USD senttejäkö, eli onko Euron senteissä edes? Vai miten hyödynnätte niitä?
-Pitäisikö aluksi skannata kaikki muistiin pullonkorkeista, nauloista kolikkoihin ja jalometalleihin vai onko alkuperäiset asetukset tarkkoja jo?
TAZ
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja TAZ »

Taitaa olla US kolikoille nuo ohjearvot. Helpoimmalla pääsee kun testailee itse eurokolikoilla ja katsoo mitä se kone milläkin näyttää.

Minä tein acen kanssa niin, että discriminoin pois ne kaksi alinta täppää. Silloin jää jo suurin osa rautaromusta maahan. Paljoa enempää ei kannata discata kun silloin menettää jo hyviäkin kohteita. Aika nopeasti sitä oppii minkälaisia kohteita mistäkin piipistä tulee.

-TAZ-
E-TRAC, AT-PRO, ACE 250.
TAZPOINT 1.0 (Home-made pinpointer), Pro pointer
Joku merkitön pikkulapio, TAZSCOOP 1.0
Vastaa Viestiin