Kadonnut kaulakoru

Oletko kadottanut kallisarvoisen korusi tai tippuiko esim. työkoneestasi vaikeasti saatava osa. Vai muistatko jo vuosia sitten kadottaneesi jonkin metalliesineen jonnekkin, mistä et koskaan enää kuvitellut sen löytyvän. Kirjoita tälle foorumille ja kysy jos joku aarremaanalla.comin jäsenistä osaisi auttaa.
Vallooni

Kadonnut kaulakoru

Viesti Kirjoittaja Vallooni »

Kaulakoru kateissa
Kadotin kyseisen kaulakorun 5.6.2013 Vantaalla Hernetie- Tikkuraitti- Tikkurilan- aseman välillä .
Korulla on erittäin paljon tunnearvoa. Siinä on juotettu Äitini ja isäni kihlasormukset yhteen ja keskelle helmi koru minkä olen saanut vanhemmiltani 18-vuotislahjaksi.
Isomman sormuksen sisällä lukee Terttu pvä, kk ja vuosi 73 ja pienemmässä Matti ja sama
kihlajaispäivä. Mikäli satut löytämään korun olisin erittäin kiitollinen jos palauttaisit sen minulle takaisin.
Lupaan löytöpalkkin siitä!
Niin monta kyyneltä olen vuodattanut sillä isompi sormus on edesmenneen isäni viimeisin muisto minulle.
Se on Uniikki malli. Auttaisiko joku etsinnässä.

Niina Koskela

nmkoskela@gmail.com
puh. 0405228368
Rautakanki + Taskulamppu
JK
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja JK »

Surku juttu!
Tuohan on kuitenkin keskusta-aluetta joten joku lienee jo löytänyt riipuksen.
Oletko kysynyt poliisilta?
Paikallislehtikin saattaisi tehdä pikkujutun tuosta.
Suomen Metallinetsijät Ry
Reino Raappahousu
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja Reino Raappahousu »

Laittele myös jonnekin ilmoitustaululle lappu (esim. kaupat), jos joku huomioisi. Nimittäin jos on kulkuväylille pudonnut, niin todennäköisesti joku poiminut mukaan...
Minelab X-Terra 305
Minelab Pro-Find 25
Vastaa Viestiin