Lueskelin foorumin viestejä kun muistin että jollain oli samanlaista ongelmaa. Nyt alkoi oma Deussin vakiokela piipittelemään mitä sattuu. Kun laitan laitteen päälle ja vaikka laite olisi ilmassa ja pois mistään häiriökentistä niin laite piippailee mitä sattuu. Ainoastaa Basic 2 ohjelma on jotensakin hiljainen ja siinähän tuo taajuus on 8Khz ja sensitivity 80.
Etsijä82:lla oli samanlaista ongelmaa? Mitähän tässä nyt täytyisi tehdä?
Kokeilin päivittää V3 ohjelman ja sen jälkeen mielestäni huomasin asian. Päivitin takaisin V2 ohjelman mutta piipitykset vain jatkuvat. Sama juttu, käytti sitten kuulokkeita tai pääohjainyksikköä erikseen tai yhdessä. Kelansuojus ollut tietysti aina paikoillaan ja varottu turhia kolisteluja.
Olisiko helsingin seudulla Deussin omaavaa kaveria tekemään kelanvaihtotestiä? Tietäisi että pitääkö lähettää huoltoon koko laite vai vain kela. Auttakkee... Itse asun Munkkivuoren ostoskeskuksen lähellä.
XP Deus, vakiokela pulisee omiaan :(
XP Deus, vakiokela pulisee omiaan :(
Excalibur II 10"
Garrett AT Pro
Garrett pinpointer
3mm E-bomb märkkäri
Starv Scoop
Garrett AT Pro
Garrett pinpointer
3mm E-bomb märkkäri
Starv Scoop
Re: XP Deus, vakiokela pulisee omiaan :(
En minä itse olisi pulinasta niin huolissani jos se ei ole ihan mahdotonta.RapaRipa kirjoitti:Lueskelin foorumin viestejä kun muistin että jollain oli samanlaista ongelmaa. Nyt alkoi oma Deussin vakiokela piipittelemään mitä sattuu. Kun laitan laitteen päälle ja vaikka laite olisi ilmassa ja pois mistään häiriökentistä niin laite piippailee mitä sattuu. Ainoastaa Basic 2 ohjelma on jotensakin hiljainen ja siinähän tuo taajuus on 8Khz ja sensitivity 80.
Etsijä82:lla oli samanlaista ongelmaa? Mitähän tässä nyt täytyisi tehdä?
Olisin huolissani jos käy niin ettei kela enää tunnista kelan alla olevia hyviä kohteita ja laite vilkuttaa eri id lukuja ihan taukoamatta, riippumatta missä korvessa konetta käyttää.
tässä on video mun viallisesta kelasta ennen kuin se lähti sitten viimeisen kerran korjaukseen: https://www.youtube.com/watch?v=KqWCt9tiWGg
Kohdasta 1.40 lähtien on parhaimmat älämölöt.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
En minä itse olisi pulinasta niin huolissani jos se ei ole ihan mahdotonta.
Olisin huolissani jos käy niin ettei kela enää tunnista kelan alla olevia hyviä kohteita ja laite vilkuttaa eri id lukuja ihan taukoamatta, riippumatta missä korvessa konetta käyttää.
tässä on video mun viallisesta kelasta ennen kuin se lähti sitten viimeisen kerran korjaukseen: https://www.youtube.com/watch?v=KqWCt9tiWGg
Kohdasta 1.40 lähtien on parhaimmat älämölöt.[/quote]
Youtube herjaa että video on yksityinen eikä suostu näyttämään??
Kohdasta 1.40 lähtien on parhaimmat älämölöt.[/quote]
Youtube herjaa että video on yksityinen eikä suostu näyttämään??
Excalibur II 10"
Garrett AT Pro
Garrett pinpointer
3mm E-bomb märkkäri
Starv Scoop
Garrett AT Pro
Garrett pinpointer
3mm E-bomb märkkäri
Starv Scoop
Ok, nyt pitäs onnistua katsominen.RapaRipa kirjoitti: Youtube herjaa että video on yksityinen eikä suostu näyttämään??
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
11" dd kela.(207,7e)
Kiitos videosta ja avusta. Testasin samaan malliin etsintä ja muutamilla ohjelmilla esim. fast teki ääntä roikkuessaan puussa. Ei kuitenkaan vilkkunut id luvut mitenkään joten käytetään nyt laitetta vielä ja katsotaan mihin se menee.Etsijä82 kirjoitti:Ok, nyt pitäs onnistua katsominen.RapaRipa kirjoitti: Youtube herjaa että video on yksityinen eikä suostu näyttämään??
Hyviä kaivuuhetkiä!
Excalibur II 10"
Garrett AT Pro
Garrett pinpointer
3mm E-bomb märkkäri
Starv Scoop
Garrett AT Pro
Garrett pinpointer
3mm E-bomb märkkäri
Starv Scoop
Ootko kokeillut, että ottaako laite häiriötä mahdollisesti kännykästä tai jos sulla on Garrett pro-pointer, niin ainakin se antoi minulla Deissiin häiriötä aika mukavasti V3 päivityksen jälkeen.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
11" dd kela.(207,7e)
Pitääpä vielä kokeilla nuo asiat. Kännykkä tuppaa aina oleen taskussa. Aikaisemmin en ole havainnut pointterin kanssa ongelmia, sen kyllä jos on liian lähellä ja sama juttu jos toinen piippailulaite lähestyy niin hyvät häiriöt antaa.Etsijä82 kirjoitti:Ootko kokeillut, että ottaako laite häiriötä mahdollisesti kännykästä tai jos sulla on Garrett pro-pointer, niin ainakin se antoi minulla Deissiin häiriötä aika mukavasti V3 päivityksen jälkeen.
Annoin veljelle lainaan Deussin kun itse tulee nyt käytettyä Excaliburia enemmän mutta ei häiriöäänet todellakaan olleet niin pahat kuin sulla. Testaillaan...
Excalibur II 10"
Garrett AT Pro
Garrett pinpointer
3mm E-bomb märkkäri
Starv Scoop
Garrett AT Pro
Garrett pinpointer
3mm E-bomb märkkäri
Starv Scoop
-
Jalluntie4
- Metallinetsijä
Tervehdys Preussilaiset öh korjaan Deussilaiset,
noin viikko on deussin kanssa etsiskelty ja hyvältä vaikuttaa.
Pieni ärsyttävä piirre kuitenkin laitteessa on, kun laite on kädessä ja huiskaat laite on ok. Kun löydät jotain ja laitat laitteen sivuun ja alat kaivaa kuulokkeista kuuluu koko ajan pientä rätinää. Ja taas kun nouset ylös ja otat laitteen jatkaaksesi huispaamista rätinä loppuu.
Tosin tämän kanssa kyllä tulee toimeen, mutta tiedättekö mistä se johtuu ja voiko sen jollain pikku kikalla saada pois.
noin viikko on deussin kanssa etsiskelty ja hyvältä vaikuttaa.
Pieni ärsyttävä piirre kuitenkin laitteessa on, kun laite on kädessä ja huiskaat laite on ok. Kun löydät jotain ja laitat laitteen sivuun ja alat kaivaa kuulokkeista kuuluu koko ajan pientä rätinää. Ja taas kun nouset ylös ja otat laitteen jatkaaksesi huispaamista rätinä loppuu.
Tosin tämän kanssa kyllä tulee toimeen, mutta tiedättekö mistä se johtuu ja voiko sen jollain pikku kikalla saada pois.
AAA