Ei jessus mikä päivä, ja kultaakin vielä.

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Indiana Mäkinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Indiana Mäkinen »

Sunnuntaina oli tuuria ihan mukavasti. Blogissa on kuva.
kimezki
Innostunut Etsijä

Viesti Kirjoittaja kimezki »

Onnittelut kullasta ja kolikkomäärästä :) aina vain enemmän tekee mieli alkaa aloittamaan harrastusta :D
DigDeep
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja DigDeep »

Mikä siinä on ettei niitä löytöjä voi laittaa tänne? Ja sitten pitää tehdä se uusi triidi ja mainita, että joo käykää kattomassa blogista. Ennen linkin klikkaamista olisi kiva tietää mitä olet löytänyt. Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta kattella jotain euron kolikoita ja jonkun kadottamia sormuksia. Joitakin kiinnostaa, mutta eiköhän suurinta osaa harrastajista kiinnosta ihan muut löydöt tällä palstalla kuin euron kolikot.
golden mask 5 (maksettu yhdessä erässä)
garrett pro-pointer
Indiana Mäkinen
Viesti:

No sorry vaan jos mulla oli tähänastisen uran paras päivä. Kuvat haluan pitää jossain muualla kuin täällä, mikä ei tunnu olevan kovinkaan vakaa vaihtoehto.
brosse
Kunniajäsen

Viesti Kirjoittaja brosse »

DigDeep kirjoitti:Mikä siinä on ettei niitä löytöjä voi laittaa tänne? Ja sitten pitää tehdä se uusi triidi ja mainita, että joo käykää kattomassa blogista. Ennen linkin klikkaamista olisi kiva tietää mitä olet löytänyt. Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta kattella jotain euron kolikoita ja jonkun kadottamia sormuksia. Joitakin kiinnostaa, mutta eiköhän suurinta osaa harrastajista kiinnosta ihan muut löydöt tällä palstalla kuin euron kolikot.
Kyllä tänne saitille voi laittaa kaikenlaisia löytöjä, ei kaikki löydä heti harrastuksen alkutaipaleella(tai ei koskaan) pronssi/rautakautisia esineitä tai hopeakolikoita :shock:

Indiana: jatka vaan samalla tavalla, ihan hyviä löytöjä nuo ovat hieno sormuskin :)
Vanhimmat löydöt rautakautta 300 - 1150/1300, vanhin kolikko dirhemi lyöty ennen v.833
XP Deus
Garrett Pro-Pointer
Kanta-Hämeen Menneisyyden Etsijät

https://www.facebook.com/khmeweb?ref=bookmarks

Kuva
Jasser
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja Jasser »

Rahaa kelpaa esitellä ja kultaa vielä enempi.. :D
Ja jos siinä sivussa voi lukea vähän tarinaa niin mikä ettei.. :wink:
Itse olen esitellyt innostuneen aloituskuvat (korkkeja ja nauloja) sittemmin on ollut vähän hiljasempaa joten en voi muutakuin onnitella nyrkillisestä kolikoita ja hienosta kultarinkulasta :D
XP Deus 2
Muuta alan roinaa..
Korkki57
Innostunut Etsijä

Re: Ei jessus mikä päivä, ja kultaakin vielä.

Viesti Kirjoittaja Korkki57 »

[quote="Jasser"]Rahaa kelpaa esitellä ja kultaa vielä enempi.. :D
Ja jos siinä sivussa voi lukea vähän tarinaa niin mikä ettei.. :wink:

Hyvä blokihan tuo on, turha ottaa provoa :lol: , kiva, että joku näkee harrastuksessaan vaivaa, positiivisesti.
Garret Euro Ace , kenttälapio, puutarhakuokka ja utelias mieli
romu&rautaa
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja romu&rautaa »

Itse luulen että blogi tuo rahaa... ei paljoo... käyttäjälle ? siksi haluaa että mennään katto kuvia sinne... fine with me.. ja onnea kullasta
xterra705
NEL Sharpshuter 18,75kHz
NEL Storm 18,75kHz
Excalibur II
Garret Propointer
Koss Kuulokkeet
Lapio.. 125kgmagneettos
M9Sandscoop + rei´itetty äyskäri
Vanhin kolikko = 2 Kopeks 1813

Ei tartte olla iso vika, jos se on päässä!
Indiana Mäkinen
Viesti:

romu&rautaa kirjoitti:Itse luulen että blogi tuo rahaa... ei paljoo... käyttäjälle ? siksi haluaa että mennään katto kuvia sinne... fine with me.. ja onnea kullasta
Eipä tuo muuta rahaa tuo, kuin nuo muutaman mainoksen tuomat pari hassua kolikkoa. Kävijämäärä ei mitenkään ole sidoksissa siihen. Kuten kaikki bloggaajat (näin olettaisin), minäkin haluan että blogia luettaisiin, ei siinä sen kummempaa motiivia ole.
Korkki57 kirjoitti:Hyvä blokihan tuo on, turha ottaa provoa , kiva, että joku näkee harrastuksessaan vaivaa, positiivisesti.
No kiitos, mukava kuulla. Sinne blogiinhan juuri kukaan ei koskaan mitään kommentoi :D
kimezki
Innostunut Etsijä

Viesti Kirjoittaja kimezki »

Ei noilla blogeilla tienaa on itsekin joskus tullut kirjoiteltua sellaista.Mutta pitää laittaa sivu muistiin kun välillä tykkää lukea ja kiinnostava aihe :)
Nuestra Señora de Atocha

Viesti Kirjoittaja Nuestra Señora de Atocha »

Hyvä oli blogi ja hauskoja keskusteluja oli tullut :D

Hyvä pointti kyllä nuo hyvät hanskat, itsellä ei ole tullut mieleen ku on vasta talojen pihoja tullut kaiveltua. Mutta ajattelin herätä aamulla aikaisin tonkimaan puistoa, niin tulin kyllä toisiin ajatuksiin; rikkinäiset pukinnahkahanskat ei paljoa suojaa.

Ja sen olet varmasti jo oppinut, ettei noita trollaajia kannata ollenkaan huomioida, jatka mielenkiintoisen blogin kirjoittelua ja pistä vinkkiä palstalle kun olet niin tehnyt
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
- Thomas A. Edison -

Energy+ (2013)
Garrett 250 (2014-)
magneetti
5m narua
puutarhalapio
tähtipäämeisseli
DigDeep
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja DigDeep »

Blogi on hyvin kirjoitettu ja tottakai kaikenlaisista löydöistä laitetaan kuvia foorumille. Kiinnostuksen kohteet on erilaisia, mutta pelkän blogin linkin laittaminen foorumille ei oikein innosta. En kirjoita tätä off-topicia enää tähän triidin. Sen verran vielä trolli-huutelijoille, että se kertoo enemmän teistä jos olette ottaneet mun kirjoituksen trollauksena.
golden mask 5 (maksettu yhdessä erässä)
garrett pro-pointer
Vastaa Viestiin