Tervehdys!
Olen ollut kiinnostunut "piippaamisesta" jo jonkin aikaa ja nyt päättänyt hankkia ensimmäisen ilmaisimen. Tältä foorumilta on löytynyt hienosti tietoa, joten kiitos siitä kaikille teille.
Mahdollisimman pienin kustannuksin tekisi mielä lähteä liikkeelle, kun ei ole ihan varma jatkuuko kiinnostus muutamien viikkojen jälkeen. Muutamat täällä ehdotetut merkit ovat mielessä, mutta ovat kuitenkin 250€ hintaisina vielä vähän kalliita. Onko kellään kokemuksia kiinakopioista, kuten tästä: http://www.aliexpress.com/item/MD-3010I ... 14147.html - hinta n. 80€ toimitettuna. Lisäksi parilla kympillä saa pinpointterin tilattua samasta paikasta. Tulli taitaa tulla päälle, lienee muutaman prosentin ja alv.
Tiedän ettei näitä voi laadullisesti verrata merkkilaitteisiin, mutta ei olisi paha raha harrastuksen testaamiseen vai mitä olette mieltä?
Kaikki kokemukset näistä halpavehkeistä otetaan kiitollisena vastaan!
edit: näyttää Villenkellossa olevan sama peli; http://www.villenkello.fi/shop/kauppa9/ ... 6&show=all
Ilmaisin kiinakaupasta tai vastaavasta?
Kyllä se niin on jotta kiinasta saa samannäköista kamaa, mutta mutta. Laatu ei ole samaa.
Olen ostanut vaikka ja mitä kiinasta, ja kaikki mitä olen ostanut on ollut paskalaatua. Säästä killinkis, tullit ja verot ja osta säästetyillä rahoilla parempaa.
Näin yleisotannalla kokemuksen rintaäänellä voin sanoa tämän.
Olen ostanut vaikka ja mitä kiinasta, ja kaikki mitä olen ostanut on ollut paskalaatua. Säästä killinkis, tullit ja verot ja osta säästetyillä rahoilla parempaa.
Näin yleisotannalla kokemuksen rintaäänellä voin sanoa tämän.
- kolmen kopla
- Innostunut Etsijä
Hei,
Aika riski ostaa, mutta voi olla toimivakin. Eikös tämä sama firma ole tehnyt gc-1023 laitteen, joka toimii ehkä parhaiten kiinalaisista ihmeistä. Kannattaa myös miettiä missä aikoo etsintä käyttää. Jos on paljon pullonkorkkeja ja muuta roskaa niin on hyvä olla sellainen tuote, joka osaa erotella. Hyviä vaihtoehtoja on esim Fisher F2, Eurotek Pro yms. Itse sijoittaisin vähän enemmän ja ostaisin Eurotekin.
Aika riski ostaa, mutta voi olla toimivakin. Eikös tämä sama firma ole tehnyt gc-1023 laitteen, joka toimii ehkä parhaiten kiinalaisista ihmeistä. Kannattaa myös miettiä missä aikoo etsintä käyttää. Jos on paljon pullonkorkkeja ja muuta roskaa niin on hyvä olla sellainen tuote, joka osaa erotella. Hyviä vaihtoehtoja on esim Fisher F2, Eurotek Pro yms. Itse sijoittaisin vähän enemmän ja ostaisin Eurotekin.
Eurotek Pro 11 DD
Garrett Pro-Pointer
2 lasta
Fiskarsin muovinen istutuslapio (3,5 eur)
Parhaat löydöt: terässormus, 1 penni 18?? ja 4,1 eur/reissu.
Garrett Pro-Pointer
2 lasta
Fiskarsin muovinen istutuslapio (3,5 eur)
Parhaat löydöt: terässormus, 1 penni 18?? ja 4,1 eur/reissu.
- Indiana Mäkinen
- Viesti: