Uusi foorumilainen ilmoittautuu.Seurannut olen pitkän aikaa näitä upeita sivuja ja teidän löytämiä mitä ihmeellisimpiä "mikättimiä":D. Omistin aikaisemmin euro ace 350,tuli myytyä se pois vielä innokkaammalle harrastelijalle

Cimonz kirjoitti:Huomenta
Uusi foorumilainen ilmoittautuu.Seurannut olen pitkän aikaa näitä upeita sivuja ja teidän löytämiä mitä ihmeellisimpiä "mikättimiä":D. Omistin aikaisemmin euro ace 350,tuli myytyä se pois vielä innokkaammalle harrastelijalle.Nyt veri vetäis takas harrastuksen pariin ja jonkinmoinen vekotin pitäs hommata,Xp:n deussihan se päiväuniin aina tunkee,mutta aika hinnakas onpi tuo,joten alotellaan vähän halvemmalla.Onko kenelläkään kokemuksia tai tietoa tästä?(GPS-toiminto). http://www.kellycodetectors.com/treasur ... aiju&kaiju
Kyllä ATprollakin pärjää varmasti, Deus on vaan paljon monipuolisempi kone ja ohjelmoitavissa + vedenpitävä ( kuulokkeet ja kela ).Patsku kirjoitti:Ilimmeisesti ei se deussi mestarrii tee, jotta bimmerilläki pärjevvää.Patsku kirjoitti:pittääkö ostaa suoraan ferrari jos bemarilla pärjää? paljonko saa hyötyä 1400e deussista verrattuna 600e atprohon...
Vastaanpa nyt pikku akvaviiteissään tähän, kun minulla nuo molemmat laitteet on.Patsku kirjoitti:
pittääkö ostaa suoraan ferrari jos bemarilla pärjää? paljonko saa hyötyä 1400e deussista verrattuna 600e atprohon...