Muista löydöistä kuvia myöhemmin..
tipasta aina onnittelut!jamppe kirjoitti:Käytiin kimantonin kanssa pellolla viettämässä perjantai-iltaa. Signaalit oli vähän harvassa, mutta aina sieltä jotain nousi ja lähtöä tehdessämme meikäläisen kelan alle osui tämmöinenLupaava paikka kaikenkaikkiaan ja huispattavaa riittää vielä pitkäksi aikaa.
Muista löydöistä kuvia myöhemmin..
Ei enää mitään hätää.. Se on Kopeck hammered under the rule of tzar Mikhail Fedorovich (1613-1645) at the Moscow mint.jamppe kirjoitti:Kiitoksia kaikille onnitteluista! Vielä kun sais ajoitettua tuon tipan niin a'vot!![]()
Kiitoksia tunnistuksesta! Vanhin kuparikolikkokin ko. pellosta on vuodelta 1634 tai 1644, joten ajallisestikin täsmää hyvin, toki olisi mun puolesta saanut olla vanhempikin kun on vielä tuo 1500 luku korkkaamattaEtsijä82 kirjoitti: Ei enää mitään hätää.. Se on Kopeck hammered under the rule of tzar Mikhail Fedorovich (1613-1645) at the Moscow mint.
Itse tulkitsin tuon savikappaleen kampakeramiikaksi, ei voi kovin paljoa mennä pieleen kun lähistöllä on kivikautinen asuinpaikka mistä on vastaavia keramiikan paloja nosteltu.. Tosin mun asiantuntemuksesta kun on kyse niin voi olla ihan jotain muutaLeijona kirjoitti:Toiseksi alin on varmaan kengän solki.
Tuo ruukun kappale on mielenkiintoinen. Joku foorumilainen pystyy varmaan sanomaan, onko rautakaudelta vai vanhempi.
Hyviä löytöjä