Eli nyt pitäis saada uusi etsin vanhan Euro Ace 350 tilalla.
Olen ajatellut Tesoro Vaqueroa
TAI
Golden Mask 3 tai + versiota
TAI
Golden Mask 4 vai Pro verio
At Prookin vähän kolkuttaa jossain taka kopassa, mutta toi garretin 350 ei itseäni oikein vakuuttanut.
Toivoisin hyviä kommentteja ja hyviä ja huonoja puolia laitteista, nykyisiltä tai entisiltä laitteiden omistajilta.
Netistä olen jo paljon lukenut, mutta haluaisin teidän suomalaisten mielipiteitä, miten nää pärjää täällä karussa kaukalossa.
Laitteen käyttö on metsää ja peltoa, jonkin verran rantaa.
Tesoro, Golden Mask vai jotain muuta ?
Tesoro, Golden Mask vai jotain muuta ?
Tesoro Compadre
Garrett Digging Tool
Pro Pointer
Garrett Digging Tool
Pro Pointer
-
Itärajan ihme
- Metallinetsijä
Minä olen piipannut kesän At:a ja olen tyytyväinen. Laitteen id-luku on suht tasainen ja luotettava. Ace -sarjaan verrattuna hypätään jo ihan eri tasolle, tietysti myös hinnassa. Hyvien löytöjen määrä on kasvanut eikä ihan kaikkea tarvitse enää kaivaa. Tulossa olisi vielä 8 x 5 dd kela jahka Finndetector saa kelaa hyllyyn.
Muita malleja en ole kokeillut, GM:ä kehutaan paljon.
Muita malleja en ole kokeillut, GM:ä kehutaan paljon.
KAINUUN METALLINETSIJÄT
XP DEUS
XP DEUS
AtPro on hyvä roskaisissakin puistoissa ja rannoilla juuri id-näyttönsä ja monipuolisten diskriminointiominaisuuksiensa vuoksi.
GM4 toimii hyvin pelloilla ja metsissä. Etsintäsyvyys on parempi kuin Garretissa mutta pitää kaivaa melkein kaikki piipit koska ei tunnista eri metalleita rautaa lukuunottamatta.
AtPro on parempi jokapaikan höyläksi.
GM4 toimii hyvin pelloilla ja metsissä. Etsintäsyvyys on parempi kuin Garretissa mutta pitää kaivaa melkein kaikki piipit koska ei tunnista eri metalleita rautaa lukuunottamatta.
AtPro on parempi jokapaikan höyläksi.
Viimeksi muokannut Fisherman, 19 Elo 2013, 16:43. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-Xp Deus
-Garrett At Pro
Vanhin löytö kivikaudelta, + kupurasolkia, punnuksia, nuolenkärkiä, keihäänkärki (55,5 cm), dirhemeitä, kirveitä ym. n. 400-1100 jKr
Paras löytö on tämä harrastus
MPE ry
-Garrett At Pro
Vanhin löytö kivikaudelta, + kupurasolkia, punnuksia, nuolenkärkiä, keihäänkärki (55,5 cm), dirhemeitä, kirveitä ym. n. 400-1100 jKr
Paras löytö on tämä harrastus
MPE ry
Tesoro vaquero toimii hyvin sekä rannalla/puistoissa, että pellollakin..eikä pyöreällä spider kelalla kaljapullonkorkit ahdista.
Laite on ainakin vakiokelalla tosi kevyt heilutella ja kelojakin saa joka lähtöön tarvittaessa. Kaikki tarvittavat perustoiminnot laitteesta löytyy ja laitetta on helppo käyttää.
Laite on ainakin vakiokelalla tosi kevyt heilutella ja kelojakin saa joka lähtöön tarvittaessa. Kaikki tarvittavat perustoiminnot laitteesta löytyy ja laitetta on helppo käyttää.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Eiköhän tuolla pärjää ja sitten kun oikein innostut, niin vielä tuohon lisäksi 5.75" pikkukela, niin johan rupee löytymään.Newbeeb kirjoitti:Joo Vaquero se on laitettava, näyttää erittäin vakuuttavalta laitteelta!
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
11" dd kela.(207,7e)