Hanski, miten kävi tuon löytämäsi ranskalaisen rahan kanssa? Oliko Museoviraston Talvio kiinnostunut sen lunastamisesta? Jäin miettimään rahan harvinaisuutta, joten kerro ihmeessä miten kävi.
Tilasin muuten eilen uudet etsintä lautaset 10,5" 7,5kzh ja 6"18,75kzh.villenkellosta,eli syvemmälle mennään.Syvin kuoppa minkä olen kaivanut lapissa 170cm syvä n.1 metrin leveä,löytö krh pakki. Eli hyvä singnaali en anna periksi
hanski kirjoitti:Tilasin muuten eilen uudet etsintä lautaset 10,5" 7,5kzh ja 6"18,75kzh.villenkellosta,eli syvemmälle mennään.Syvin kuoppa minkä olen kaivanut lapissa 170cm syvä n.1 metrin leveä,löytö krh pakki. Eli hyvä singnaali en anna periksi
No nyt on kelaa vähän joka lähtöön ja itse olisin varmasti luopunut kaivamisessa jo aikoja sitten,jos noin syvälle olisi pitänyt ruveta kaivamaan fiskarsilla. Joko alkoi kuopan pohjalta kuulumaan mongerrusta .
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Tuossa täytyy jo olla pitempivartinen fiskarssi mukana ,itse olisin jo luovuttanut mutta hyviä löytöjatäkin voi löytyä kun paikka on oikea.
Ei voi sulle muuta kuin kun syvään kumartaa että, niin syvään olet jaksanut kaivaa.