Uusi osio kyllä vai ei

Keskustelua kaikesta muusta aarteenetsintään liittyvästä ja vaikka säästä kuin jo otsikoiduista aihepiireistä. Täällä voit kertoa vaikka muista harrastuksistasi.

Perustetaanko uusi osio lähinnä rantalöydöille.

Äänestys päättyi 06 Elo 2013, 17:49

Kyllä
53
91%
ei
5
9%

Ääniä yhteensä: 58

ilkkap
Kunniajäsen

Uusi osio kyllä vai ei

Viesti Kirjoittaja ilkkap »

Perustetaanko uusi osio pääasiassa rantalöydöille.

Nimestä ja osion tarkemmasta sisällöstä tulee myöhemmin oma äänestys.
relichunter
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja relichunter »

eihän sitä voi millään tietää mitä mistäkin milloin löytyy?!
joistai paikoista rannoilta ei löydy yhtäkään euroa mutta
kaikenlaista vanhaa mielenkiintoista...
ilkkap
Kunniajäsen

relichunter kirjoitti:eihän sitä voi millään tietää mitä mistäkin milloin löytyy?!
joistai paikoista rannoilta ei löydy yhtäkään euroa mutta
kaikenlaista vanhaa mielenkiintoista...
Hyvä pointti mutta jos löytyy jotain historiallisesti arvokasta kai silloin voi postata sen muualle kuin rantalöytöihin?
Sulikka
Raavas Tonkija
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sulikka »

Moro, sen verran täytyy kommentoida, että itse olen käsittänyt kanavan "päivän löydöt" = mitä vaan on löytynyt just nyt tai jossain vaiheessa eli yleinen hömppäkanava kaikista päivän löydöistä. Kanava saa eniten lukijoita ja myöskin eniten kirjoittajia.

Jotkut arvostaa historia löytöjä enemmän (kuten itse), jotkut jotain muuta.

En itse kannata nykyisen hyväksi havaitun rakenteen rikkomista, mieluummin sen kehittämistä/laajentamista jollain tavalla.

Suurin "ongelma" taitaa olla se, että piippareiden ja sitä kautta foorumin käyttäjämäärä on kasvanut paljon ja vanha rakenne ei enää toimi samalla tavalla kuin ennen. Näin ollen myös "päivän löydöt" ovat kasvaneet.

FB:ssä yms. pystyy rajaamaan mitä itse haluaa katsoa, mielestäni samanlainen lähestymistapa olisi parempi. Luokitteluja voisi olla vaikka se, montako kertaa on postannut foorumille. En usko että moni yli 100 viestiä laittanut enää mitään pullonkorkki juttuja laittaa.
ilkkap
Kunniajäsen

Sulikka kirjoitti:Moro, sen verran täytyy kommentoida, että itse olen käsittänyt kanavan "päivän löydöt" = mitä vaan on löytynyt just nyt tai jossain vaiheessa eli yleinen hömppäkanava kaikista päivän löydöistä. Kanava saa eniten lukijoita ja myöskin eniten kirjoittajia.

Jotkut arvostaa historia löytöjä enemmän (kuten itse), jotkut jotain muuta.

En itse kannata nykyisen hyväksi havaitun rakenteen rikkomista, mieluummin sen kehittämistä/laajentamista jollain tavalla.

Suurin "ongelma" taitaa olla se, että piippareiden ja sitä kautta foorumin käyttäjämäärä on kasvanut paljon ja vanha rakenne ei enää toimi samalla tavalla kuin ennen. Näin ollen myös "päivän löydöt" ovat kasvaneet.

FB:ssä yms. pystyy rajaamaan mitä itse haluaa katsoa, mielestäni samanlainen lähestymistapa olisi parempi. Luokitteluja voisi olla vaikka se, montako kertaa on postannut foorumille. En usko että moni yli 100 viestiä laittanut enää mitään pullonkorkki juttuja laittaa.
On esitetty toive että rantalöydöt, yleensä ei historiallisesti kiinnostavat mutta ehkä myyntikelpoiset, voisi raportoida omaan osioonsa. Siitä täällä nyt ollaan tekemässä.
Finndetector on jo aloittanut tuon laajemman pohdinnan tekemisen, katsotaan mihin se aikanaan johtaa.
ilkkap
Kunniajäsen

Tilanne nyt 44/4. Eli runsas enemmistö haluaa tällaisen osion.
Etsin foorumilta ehdotetut osion nimet ja koitan tehdä niistä äänestyksen tänään.
(Lisääkin nimiä saa vielä ehdottaa).
ilkkap
Kunniajäsen

Valtuuteni eivät riitä äänestyksen lopettamiseen , mutta eiköhän asia tullut selväksi.

Tuolla on uusi äänestys parhaasta nimestä osiolle.
Kuitenkin FD päättää lopullisesta nimestä esittämiemme suuntaviivojen mukaisesti.
Vastaa Viestiin