Tämmönen löyty tännään... onko jollaki jotaki tietoa tommosesta kynttiläsydeemistä
XP Deus
Garrett ACE 350
Garrett Pro-Pointer
Vanhin kolikko : Tipparaha "Iivana Julma" 1560-1584
-------------------------------------
Mä löysin vanhaa rautaa
Sun keihäänkärkes kukaties.
Joku päivä onni kääntyy
Uskoo siihen metsämies...
Minulle tuosta tulee mieleen hevoskärrystä/reestä kiinnityslenkki.
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Leijona kirjoitti:Minulle tuosta tulee mieleen hevoskärrystä/reestä kiinnityslenkki.
... voipi se tieteski seki olla .. mutta jotenki tuntuu liian hepposelta kärryn kiinnityslenkiksi
XP Deus
Garrett ACE 350
Garrett Pro-Pointer
Mä löysin vanhaa rautaa
Joku päivä onni kääntyy
Minustakin tuo voisi olla kynttilänpidike tuossa on vielä tuommoinen piikki keskellä joka pitäisi kynttilää paikallaan. Mutta en tiedä edes minkalainen Leijonan mainitsema kiinnityslenkki on niin paha sanoa...
En löytäny netistä mittää hyvvää kuvaa heppakärryistä, että ois voinu verrata sitä kiinnityslenkkeihin
XP Deus
Garrett ACE 350
Garrett Pro-Pointer
Mä löysin vanhaa rautaa
Joku päivä onni kääntyy
Mielestäni aika raskaan oloinen kynttilänpidikkeeksi. Yhdyn Leijonan ehdotukseen.
Ite olen joskus löytänyt reen kiinnityslenkin (jonka muistaakseni Leijona myöskin tunnisti), siinä tosin koukku tekee s-mutkan, joka mahdollistaa myös pakittamisen reellä. Kuva alla.
ZyrTech kirjoitti:Mielestäni aika raskaan oloinen kynttilänpidikkeeksi. Yhdyn Leijonan ehdotukseen.
Ite olen joskus löytänyt reen kiinnityslenkin (jonka muistaakseni Leijona myöskin tunnisti), siinä tosin koukku tekee s-mutkan, joka mahdollistaa myös pakittamisen reellä. Kuva alla.
Voipi se olla hyvinkin kiinnityslenkki... en vaan löytäny netistä vastaavaa.. Leijona yleensä kyllä tietää nämä jutskat... joten uskon, että se on se kiinnityslenkki
XP Deus
Garrett ACE 350
Garrett Pro-Pointer
Mä löysin vanhaa rautaa
Joku päivä onni kääntyy