tämmöset nousi garrettilla tänään metsästä, alkaa jo luonnistua tuon uuden laitteen käyttö. harmi vaan että ei löytynyt enempää mitään hyviä, vaan nostin ehkä ~50 pullonkorkkia noiden lisäksi. no, kohta uudestaan mutta parempaan paikkaan :>
Garrettin ekat
Garrettin ekat
Garrett GTP 1350, GC-1023
-
Oletko tutustunut historiaan
Terve!
oletko tutustunut ninun keravani kirjasarjaan joka löytyy kirjastosta??
Siellä yhdessä oli juttua keravalla toimineesta myllyistä.. Siinä kirjasessa on kartta missä ne ovat sijainneet.
Mm. keravan vankilan korjaustöiden yhteydessä löytyi joitain myllykoneiston osia ja erään maatilan päärakennuksen lattian alta löytyi myllynkivi.
Itse aloittelin lemmenlaakson pellolla ja keravanjärvellä. Olen vasta opetellut käyttämään minelab x-terra 30, joten löydöt rajoittuu hylsyihin ja vanhoihin "pika" pullonkorkkeihin.
Siellä yhdessä oli juttua keravalla toimineesta myllyistä.. Siinä kirjasessa on kartta missä ne ovat sijainneet.
Mm. keravan vankilan korjaustöiden yhteydessä löytyi joitain myllykoneiston osia ja erään maatilan päärakennuksen lattian alta löytyi myllynkivi.
Itse aloittelin lemmenlaakson pellolla ja keravanjärvellä. Olen vasta opetellut käyttämään minelab x-terra 30, joten löydöt rajoittuu hylsyihin ja vanhoihin "pika" pullonkorkkeihin.
Re: Oletko tutustunut historiaan
enpä ole tuota minun keravani-kirjaa katsellut vielä, mutta kotikaupunkini kerava-sarjassa on aika paljon historiaa. ainoa vaan että noi myllyjen paikat on yleensä kiinteitä muinaismuistoja eikä siellä saa kaivaa.saint_tobias kirjoitti:Terve!
saako lemmenlaaksossa kaivella kun se on suojelualue? siellähän ei saa huhtikuun ja heinäkuun välillä edes poiketa polulta.
tälläiset löytyi vielä kun kävin eräällä hiekkakentällä missä oli sirkus aina välillä kun olin pieni. aika muhjuisia on suurin osa eikä saa vuosiluvuista selvää kunnolla. tuosta vasemmanpuoleisesta en edes saanut selvää mikä raha se ylipäätään on, mutta noita muita tossa on 2x 1p, 5p, 20p, 10p. varmaan vesi tehnyt noista tommosia kun hiekan läpi saanut vapaasti valua