Fisher F2 päivitys ----> F5?
Fisher F2 päivitys ----> F5?
Tekis mieli päivittää tuo fisu kakkonen hiukan monipuolisempaan laitteeseen ja kovasti kun olen Fisheriin tykästynny niin saman laitevalmistajan F5 vois kai olla hyvä juttu.
ID-näytöllinen nopsakka vehje hyvillä säädöillä, isolla näytöllä, keskihintainenkin vieläpä.
Tulis roskasien maastojen akuuttiin ensitutkailuun ja nurmialueitten yms muitten helppojen maastojen koluamiseen.
Perus konsentrinenkela olis ihan hyvä.
Foorumilla muutamat kolikkohirmut käyttänee F5:sta, onko pahaa sanottavaa?
ID-näytöllinen nopsakka vehje hyvillä säädöillä, isolla näytöllä, keskihintainenkin vieläpä.
Tulis roskasien maastojen akuuttiin ensitutkailuun ja nurmialueitten yms muitten helppojen maastojen koluamiseen.
Perus konsentrinenkela olis ihan hyvä.
Foorumilla muutamat kolikkohirmut käyttänee F5:sta, onko pahaa sanottavaa?
Fisher F2, C.Scope 6mxi (huollettu), Garrett Sea Hunter Mark II (korjattu), Garrett propointer, sekalaiset kaivuuvälineet, FTN-63 magneetti.
Member of Team KRE, Member of SME ry
Member of Team KRE, Member of SME ry
Mulla on F5 ja en voi kuin suositella sitä puisto-/nurmikkokoneeksi. Erinomaista laitteessa on erillinen gain ja threshold säätö, jolla laitteen voi säätää juuri kohdalleen etenkin roskaisilla paikoilla. Ainoa mitä toivoisin laitteelta olisi monipuolisempi notch diski. F5:n notch on lohkottu 10-20 id:n valmiisiin alueisiin mikä on hiukan jäykkä kotimaisten kohteiden kanssa. Kysyin kerran Fisheriltä tekisikö ne mulle mun toiveiden mukaisen custom firmiksen missä olisi notch alueet valittu eri tavalla mutta eivät valitettavasti suostuneet. Huonoin juttu koneessa on käyttölähteenä olevat kaksi 9 V paristoa, joten kannattaa ostaa heti alussa kunnon ladattavat 9V akut niin pitkän päälle säästää paljon rahaa pattereiden hinnassa.
Jos ostat tuon konsentrisen kelan lisäksi vielä 5" DD:n niin siinä on sulle konetta moneksi vuodeksi.
Jos ostat tuon konsentrisen kelan lisäksi vielä 5" DD:n niin siinä on sulle konetta moneksi vuodeksi.
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
nuo 9v paristot ei tuota ongelmia, F2 käyttää samaa settiä ja ladattavia on tullu hommailtua.
pienempää kelaa jo alustavasti etiskelinkin mutta tavara näyttäs olevan aika kortilla tai sitte en vaa löydä. No se ei ole ensihätä juttuja.
Asia menkööt tiukkaakin tiukempaan harkintaan ja ties vaikka unettoman yön pimeinä tunteina päätös kypsyy täyteen mittaansa.
pienempää kelaa jo alustavasti etiskelinkin mutta tavara näyttäs olevan aika kortilla tai sitte en vaa löydä. No se ei ole ensihätä juttuja.
Asia menkööt tiukkaakin tiukempaan harkintaan ja ties vaikka unettoman yön pimeinä tunteina päätös kypsyy täyteen mittaansa.
Fisher F2, C.Scope 6mxi (huollettu), Garrett Sea Hunter Mark II (korjattu), Garrett propointer, sekalaiset kaivuuvälineet, FTN-63 magneetti.
Member of Team KRE, Member of SME ry
Member of Team KRE, Member of SME ry
Muistaakseni tilasin tuon 5" kelan Finndetektorilta erikoistilauksena, kun sitä ei ole listoilla. Mailia sinne niin selviää.pee tee kirjoitti:pienempää kelaa jo alustavasti etiskelinkin mutta tavara näyttäs olevan aika kortilla tai sitte en vaa löydä. No se ei ole ensihätä juttuja.
Asia menkööt tiukkaakin tiukempaan harkintaan ja ties vaikka unettoman yön pimeinä tunteina päätös kypsyy täyteen mittaansa.
Vaarallisia nuo yöntuntien pohdiskelut tässä lajissa
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
F5:ssä ei muuten tarvitse sitten vaihdella noita paristoja keskenään niinkuin muistaakseni F2:ssa tarvii. Ja kaiken lisäksi F5 toimii yhdelläkin paristolla, joten voit hätätilassa napata toisen pariston pinpointteriin, jos siitä pääsee virta loppumaan.
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Tässä olisi todella potentiaalinen "pikkukela" F5:lle puistojen kolikkojahtiin!
http://nelcoil.com/index.php?route=prod ... uct_id=129
Mulla on tuo Fisherin oma 5" DD-kela mikä on erinomainen muuten mutta pinta-alaa se kattaa harmittavan vähän. Tämä Nellin kela olisi hyvä kompromissi ison 11" DD:n ja 5" DD:n välillä. Taidanpa laittaa tilaukseen, että kiitos vaan Etsijä82 rahanmenosta taas!

http://nelcoil.com/index.php?route=prod ... uct_id=129
Mulla on tuo Fisherin oma 5" DD-kela mikä on erinomainen muuten mutta pinta-alaa se kattaa harmittavan vähän. Tämä Nellin kela olisi hyvä kompromissi ison 11" DD:n ja 5" DD:n välillä. Taidanpa laittaa tilaukseen, että kiitos vaan Etsijä82 rahanmenosta taas!
Viimeksi muokannut patti, 16 Touko 2013, 19:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Youtubesta löytyi E-trac testi ko. kelasta ja testaaja tykkäs kovasti kelasta.patti kirjoitti:Taidanpa laittaa tilaukseen, että kiitos vaan Etsijä82 rahanmenosta taas! :s
Kiitti hei! ja turistaan taas jossain vaiheessa lisää.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Tarkoittanet tätä videota: http://www.youtube.com/watch?v=ujaJWgDM02w ? Sun kanssa turinat on nyt maksaneet mulle jo 1200 €Etsijä82 kirjoitti: Youtubesta löytyi E-trac testi ko. kelasta ja testaaja tykkäs kovasti kelasta.
Kiitti hei! ja turistaan taas jossain vaiheessa lisää.
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Juuri tuo video.patti kirjoitti:Tarkoittanet tätä videota: http://www.youtube.com/watch?v=ujaJWgDM02w ? Sun kanssa turinat on nyt maksaneet mulle jo 1200 €Etsijä82 kirjoitti: Youtubesta löytyi E-trac testi ko. kelasta ja testaaja tykkäs kovasti kelasta.
Kiitti hei! ja turistaan taas jossain vaiheessa lisää.![]()
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Tälle kelalle löytyi EU:n sisältäkin ostopaikka: http://www.metaldetectorshop.co.uk/shop ... 62136.html
Postikulut lienevät vähemmän kuin sivuston vakiokulut piipparin lähettämiseen Suomeen. Laitoin kyselyä, katsotaan mitä sanovat.
Postikulut lienevät vähemmän kuin sivuston vakiokulut piipparin lähettämiseen Suomeen. Laitoin kyselyä, katsotaan mitä sanovat.
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Nojoo, 97 punnan kelan postikulut ovat 34 puntaa. Ihan tajutonta... Jos kela sattuisi maksamaan vaikka 41 puntaa niin postikulut olisivat yhä tuon 34 puntaa... Tajutonta... Ja jos satut asumaan Norjassa ja tilaat tuon 41 punnan kelan niin postikulut ovat vaatimattomat _85_ puntaa
Eivät ilmeisesti halua tehdä kauppaa emämaan ulkopuolelle... 
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Vähä rahaa lisää niin saat tuon Fisher F75 Limited Edition Black. Siinä on 4x AA paristot ja 2 kelaa valmiina. Ominaisuuksiakin riittävästi. Suosittelen ainakin omien kokemusten perusteella.
Paristot kestää todella kauan ja tuo 5" kela tulee mukana niin ei tarvi sitä erikseen hommata.
Niin eikä tarvi heti huomenna päivittää parempaan
Paristot kestää todella kauan ja tuo 5" kela tulee mukana niin ei tarvi sitä erikseen hommata.
Niin eikä tarvi heti huomenna päivittää parempaan
Sandscoop
Kasa lapioita
Garrett Pro-Pointter
Fisher F75 Limited Edition Black
Kasa lapioita
Garrett Pro-Pointter
Fisher F75 Limited Edition Black
samoilla linjoilla.Juh1S81 kirjoitti:Vähä rahaa lisää niin saat tuon Fisher F75 Limited Edition Black. Siinä on 4x AA paristot ja 2 kelaa valmiina. Ominaisuuksiakin riittävästi. Suosittelen ainakin omien kokemusten perusteella.
Paristot kestää todella kauan ja tuo 5" kela tulee mukana niin ei tarvi sitä erikseen hommata.
Niin eikä tarvi heti huomenna päivittää parempaan
Jep.
Jep.
Samoin kun kaksi edellistä .
Samoin kun kaksi edellistä .
C.SCOPE Newforce R1(veteraani)
Fisher F75 SE
Paras löytö. Hannin aarre(64 hopearahaa ja kullattu hopeavyö)
Muuta. Mineraalien etsintää vuosikymmeniä, jalometallit-malmit ja muut mineraalit.
Fisher F75 SE
Paras löytö. Hannin aarre(64 hopearahaa ja kullattu hopeavyö)
Muuta. Mineraalien etsintää vuosikymmeniä, jalometallit-malmit ja muut mineraalit.
