Deussin ensimmäiset varovaiset heilutukset

Olipa löytämäsi aarre sitten pieni tai suuri, nappi tai kolikko, tämä on paikka missä voit siitä kertoa mahdollisen kuvan kera.
Nil Melius
Metallinetsijä

Deussin ensimmäiset varovaiset heilutukset

Viesti Kirjoittaja Nil Melius »

Kolme kertaa tullut nyt sotkettua Deusia lyhyesti sateessa, tai ainakin mudassa ja roudassa. Keveys ja langattomuus, sekä kokoontaittuvuus ovat aivan mahtavia juttuja, ja piippausäänten logiikkakin hyvin saman tyyppinen kuin T2:ssa, eli sopeutuminen tapahtui aika intuitiivisesti. Ja kuulokkeetkin ovat ihan hyvät käytössä.

Ihan ensimmäisellä kerralla tosin tuli kovasti häiriövinkunaa, jonka sain viimein pois vaihtamalla taajuutta. Syy jäi mysteeriksi. Enkä minä niitä nappuloita vieläkään meinaa saada painettua, ainakaan suojakotelon ja käsineiden kanssa. Ja toisella kerralla olin huuli pyöreänä, kun olin vahingossa vaihtanut kuulokkeiden asetuksiin eri kelan, eikä meinannut kuulua mitään...

Löydöt ovat vielä jääneet laihoiksi, mutta eiköhän se korjaannu kun kaivaa vaan vähän lisää. :roll:

Kuva

Yksi kolikko vasta löytynyt, Katariina toisen aikainen huonokuntoinen kopeekka, ja sen verran erityyppistä roinaa, että on saanut vähän tuntumaa äänimaailmaan.

Tuota sain guuglailla jonkin aikaa, ennen kuin löytyi tietoa:
Kuva
"За отличную стрельбу", eli Venäjän armeijan kivääriampumamerkki, ilmeisesti väliltä 1879-1909.

Nyt vaan mukavampia ilmoja, ja runsaampia peltoja, kiitos.
:D

Edit: Niin, ja eiköhän näillä kokeiluilla jo uskalla luopua vanhasta laitteesta, eli hyvinpalvellut T2 lähtee sitten myyntiin.