Kaikkee mahdollista
Kaikkee mahdollista
Jostain syystä mun perustama K18-ketju on poistettu. No, kettju käsitteli Jutta Urpilaisen ja Tukiaisten siskosten paranormaaalia kauneutta. Joku otti siitä ittekseen ja kaksi hernettä meni nenuun. Voe helkkari.
Jatketaan.
Jutta on ihan ok. Sin Sin. Tukiaiset on kyl aika pelottavia. Ehkä Sin Sin. Ei Jumala Auta!
Jatketaan.
Jutta on ihan ok. Sin Sin. Tukiaiset on kyl aika pelottavia. Ehkä Sin Sin. Ei Jumala Auta!
Kevättä rinnassa juu ja lunta maassa niin ei pääse kaivelemaan. Vähemmästäkin raavas uros turhautuu.
Mitä taasen Juttaan ja tukiaisen siskoksiin tulee niin en si.
Joku roti, vaikka en tohtisi kieltääkkään jos kysymään tulisi.
Mitä taasen Juttaan ja tukiaisen siskoksiin tulee niin en si.
Fisher F2, C.Scope 6mxi (huollettu), Garrett Sea Hunter Mark II (korjattu), Garrett propointer, sekalaiset kaivuuvälineet, FTN-63 magneetti.
Member of Team KRE, Member of SME ry
Member of Team KRE, Member of SME ry
Tosta tulee kohta bannia Mut jos jätetään rinnat ja tissit sekä nännit tällä kertaa tähän.teksako kirjoitti:Kyllä minä ja jättäsin väliin.
Mites tupakkimiehet? Ite lopetin tuossa puolivuotta sitten röökin polttamisen ja siirtysin höyryihin, eli sähkötupakkeihin. Melkein 20-vuotta polttaneena voin sanoa, että rööki ei enää höyryttelyn myötä maistu. Tykkään myös juoda rommia, silloin kun en juo maitoa.
Olen viime aikoina tykästynyt enemmänkin sikareihin. Ahvenanmaalle lähtiessä ostin laivasta mukaani Montechriston pienempiä sikareita, mutta niistä tuli niin kuiva ja vahva maku suuhun että taidan ensi kerralla luottaa perinteisiin Cohiba Siglo 1:siin. Kaverin kanssa ollaan hankittu yhteinen humidorikin, mutta se on hänellä ja olen aina reissussa niin harvemmin saa niitä kunnolla muhineita käyttöön.
Ei ole mitenkään isosti käyttöä, erityistilanteissa ja tietenkin silloin kun vaimoke ja lapset eivät näe.
Ei ole mitenkään isosti käyttöä, erityistilanteissa ja tietenkin silloin kun vaimoke ja lapset eivät näe.
Kyllä jos olisit mukana.Etsijä82 kirjoitti:Hyi olkoon, kumpaankaan siskokseen en sekaantuisi pitkällä tikullakaan.
Appelle:
Nykyään kun ton tupakinpolton on tosiaan jättänyt, niin kaipaan aitoa tupakin makua. Röökistä sitä ei saa mutta sikareissa on vielä se jokin. Muistan vielä viimeisen reissun aidon sikarin, sen hajun tai tuoksun, ... ai että. Sama muuten pätee piiputupakeihin, jotenkin haistaa ne paremmin.
Ukkini poltti piipputupakkaa ja se on muisto jota ei unohda. Hyvin voimakas koko huonetta täyttävä tuoksu. Hyvä tuoksu. Itse poltin joskus whiskey- ja vaniljatuoksuista piipputupakkaa. Tavallista tupakkaa en ole muuten kuin hyvin humalassa polttanut. Olen monesti ajatellut hankkia uutta piippua, ehkä sitten jos saadaan jossain vaiheessa tuo mökki rakennettua. Talvella ei tee mieli polttaa, kun pitäisi ulkona kylmässä istua.
Mut taas kun kattelee tukiaisten vanhoja kuvia, niin tytöt ollu aika nättejä joskus. Mikähän siinä on ollut, että naamat on vedetty tollasiksi, varsinkin Aku.Ankka-huuli, en voi ymmärtää. Sin voisin silti ehkä, mut en seurustella. Hyi helvata!pee tee kirjoitti:Mitä taasen Juttaan ja tukiaisen siskoksiin tulee niin en si.
Siirytään pimpistä musiikkiin. Mitäs porukka kuuntelee? Itsellä soi parhaillaa Pearl Jam, oon ollu aina fani, varsinkin rearwievmirror uuuh. Mut, mulla on jonkin näköinen fetissi naislaulajiin. Tykkään ihan älyttömästi naisen lauluäänestä. Ehkä siksi suurin osa ipodista löytyvitä kappaleista onkin naisten laulamia. Jotenkin muhun ei iske kun pitkätukkainen hevari laulaa palladia mulle. Kaija Koota muuten veivaisin virvelillä, se on mun yks haave
Nytte o zyrtechillä hyvä sauma noihin siskoksiin, taitavat molemmat tulla taas Kaarinaan Näitten kekkereitten nimi onkin osuvasti Lahnabileet
...Kerran meinasin saada mutta selvisin puhumalla...En kylläkään Kummaltakaan Tukiaiselta
Viellä kerkee nukkua enne formuloita
öitä
...Kerran meinasin saada mutta selvisin puhumalla...En kylläkään Kummaltakaan Tukiaiselta
Viellä kerkee nukkua enne formuloita
öitä
Garrett AT PRO
Vanhin kolikko: hopeinen 4 öre Klipping
kausi 2013: 10 kolikkoa löytynyt
Vanhin kolikko: hopeinen 4 öre Klipping
kausi 2013: 10 kolikkoa löytynyt