Tervehdys uutena aarteen etsijänä ilmoittautuu joukkoon
Tervehdys uutena aarteen etsijänä ilmoittautuu joukkoon
Tere.
Keskipohjanmaan vahvistus liittyy foorumille paljon lueskellu tätä ja ihaillu löytöjä tänä keväänä tarkoitus ensimmäiset omat löydöt saada näkyville.... jos niitä ny löytyy..
Garretti 250 toimii kaverina ja sillä on tarkoitus piippailla kun vain tuosta roudasta pääsee erilleen.
Löytyykö alueelta muita harrastajia?
Keskipohjanmaan vahvistus liittyy foorumille paljon lueskellu tätä ja ihaillu löytöjä tänä keväänä tarkoitus ensimmäiset omat löydöt saada näkyville.... jos niitä ny löytyy..
Garretti 250 toimii kaverina ja sillä on tarkoitus piippailla kun vain tuosta roudasta pääsee erilleen.
Löytyykö alueelta muita harrastajia?
- Kätkäläinen
- Kunniajäsen
Tervetuloa joukkoon minunkin puolestani, myöskin täältä Hämeestä
Vanhimmat löydöt rautakautta 300 - 1150/1300, vanhin kolikko dirhemi lyöty ennen v.833
XP Deus
Garrett Pro-Pointer
Kanta-Hämeen Menneisyyden Etsijät
https://www.facebook.com/khmeweb?ref=bookmarks
XP Deus
Garrett Pro-Pointer
Kanta-Hämeen Menneisyyden Etsijät
https://www.facebook.com/khmeweb?ref=bookmarks
http://www.supermagnete.de/eng/index.ph ... cAodKiAAaA
Tuolta olen tilannut joskus pari vuotta sitten. Toimitus oli nopea.
Näköjään sivustoa ei saa enää suomenkielisenä.
Tuolta olen tilannut joskus pari vuotta sitten. Toimitus oli nopea.
Näköjään sivustoa ei saa enää suomenkielisenä.
Garrett Ace 250
Garrett pro pointer
Minelab safari
Garrett pro pointer
Minelab safari
ja pointteriksi ei sit muuta kuin garretin tai minelabin. Ei muita, sen verran niissä on eroja.
Minelabissa ~+50e garrettiin verrattuna, eikä oikeestaan mitään merkittävästi parempaa...
Youtubessa on muutama hyvä vertailu. esim: http://www.youtube.com/watch?v=uisF7fWYeFc
http://www.webkauppa.finndetector.com/p ... -c-79.html
Ja tuolle supermagnete saksanfirmalle peukku kanssa, nopea ja ongelmaton toimitus, laatu tuotteet ym. Ite tilasin R60*30 kiekon, mikä muistaakseni imasi 120kg voimalla ja oli siinä irti repimistä. Kännykät ym. kannattaa kans sit pitää kaukana....
Minelabissa ~+50e garrettiin verrattuna, eikä oikeestaan mitään merkittävästi parempaa...
Youtubessa on muutama hyvä vertailu. esim: http://www.youtube.com/watch?v=uisF7fWYeFc
http://www.webkauppa.finndetector.com/p ... -c-79.html
Ja tuolle supermagnete saksanfirmalle peukku kanssa, nopea ja ongelmaton toimitus, laatu tuotteet ym. Ite tilasin R60*30 kiekon, mikä muistaakseni imasi 120kg voimalla ja oli siinä irti repimistä. Kännykät ym. kannattaa kans sit pitää kaukana....
Taivas varjele mitä sieltä tulee!
moderaattori
moderaattori
jeps garretista kysymys. kun puistoa/uimarantaa koluaa niin mitkä säädöt on ok. vai keräättekö myös joka kerta roskametallitkin pois (uimarannalla toki itse tekisin näin)
kevättä odotellessa kysellyt kadonneia esineitä ja yksi sormustehtävä on tullut paikka lato jonka jo löysin ja sinne on hukkunut kihlasormus 1960 lato on tyhjä heinistä ja romahtamis pisteessä oishan se mukava ensilöytö tms.
kevättä odotellessa kysellyt kadonneia esineitä ja yksi sormustehtävä on tullut paikka lato jonka jo löysin ja sinne on hukkunut kihlasormus 1960 lato on tyhjä heinistä ja romahtamis pisteessä oishan se mukava ensilöytö tms.
Viesti katoaa lähtevistä lähetettyihin kun sen vastaanottaja lukee.JoniOha kirjoitti:Taas yksi typerä kysymys yksityis viesteistä kun olevinaan lähetin viestin se meni lähtevät kansioon eikä lähetetyt pitääkö tähän saada joku oikeus tähän yksityis viestiin vai enkö vain hokaa jotain?
Koittakaa jaksaa näitä
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero
* Kaikki saa mutta komiat ensin*
Tesoro Vaquero
* Kaikki saa mutta komiat ensin*
63mm magneetti tilattu 110kg (jonkin sortin kotelo pitäis suunnitella kyseiseen että saa auton peräluukusta myös pois) meilläpäin on sen verran vettä ja laituria että jotain kivaa vois löytyä
Pointteriksi tuli minelab myöskin postissa
enään kumisaappaat uupuu ja kevät
Pointteriksi tuli minelab myöskin postissa
enään kumisaappaat uupuu ja kevät
At pro + DD+ super sniper+proformance
Garret Ace 250
Minelab profind "25"
Garret Ace 250
Minelab profind "25"
-
- Metallinetsijä
Romut pitää ja kannattaa viedä pois jos se on järjen rajoissa mahdollista. Helpotat omia ja muitten harrastajien hommaa ja siistit luontoa.
Mitään metrin aaltopeltipaloja tai vanhoja peltiämpäreitä en rupea roudaamaan kun ei ole autoa mutta semmoset mitkä helposti reppuun tai löytöpussiin menee niin metallinkeräykseen ne olen vienyt.
Tietysti jos autolla liikkuu ja on pieni alue mitä haravoi niin voihan ne isommatkin romut jättää pinnalle ja kerätä lopuksi jätesäkkiin kunhan sitten vie sen pois eikä jätä sinne.
Jos on jotain isoa mitä ei aio ottaa, parempi lopettaa se kaivaminen siihen ja peitellä kaivukohta entiseen tilaansa.
Aloittelija olen itsekin, ja omia ajatuksia olivat.
Räjähteitä koskevat ohjeet löytyvät erikseen foorumilta ja ne kannattaa lukea sekä ymmärtää
Mitään metrin aaltopeltipaloja tai vanhoja peltiämpäreitä en rupea roudaamaan kun ei ole autoa mutta semmoset mitkä helposti reppuun tai löytöpussiin menee niin metallinkeräykseen ne olen vienyt.
Tietysti jos autolla liikkuu ja on pieni alue mitä haravoi niin voihan ne isommatkin romut jättää pinnalle ja kerätä lopuksi jätesäkkiin kunhan sitten vie sen pois eikä jätä sinne.
Jos on jotain isoa mitä ei aio ottaa, parempi lopettaa se kaivaminen siihen ja peitellä kaivukohta entiseen tilaansa.
Räjähteitä koskevat ohjeet löytyvät erikseen foorumilta ja ne kannattaa lukea sekä ymmärtää
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
+1Dyykkari kirjoitti:Romut pitää ja kannattaa viedä pois jos se on järjen rajoissa mahdollista. Helpotat omia ja muitten harrastajien hommaa ja siistit luontoa.
Joo räjähde kohdan luin tarkkaan ja kun tutulla on jo täältä seudulta kokemusta 50mm kranaattien löytymisestä.
Täs vanhan talon asukkina sormet syyhyäis pelkästään tän 2,5hehtaarin pihan koluamista + pellot ympäriltä vaikka eivät sinäänsä vanhoja olekkaan 70v.
Täs vanhan talon asukkina sormet syyhyäis pelkästään tän 2,5hehtaarin pihan koluamista + pellot ympäriltä vaikka eivät sinäänsä vanhoja olekkaan 70v.
At pro + DD+ super sniper+proformance
Garret Ace 250
Minelab profind "25"
Garret Ace 250
Minelab profind "25"