Ehkä sitäkin löytyy..Tirehtoori kirjoitti:tai sitten selvästi kalmistoosta kaivettua.
apua asiantuntjalta?
Olisin kovin yllättynyt jos noilla etsintäpaikoilla ja -vuosilla ei löytyisi. Sama salamyhkäisyys jatkuu näemmä edelleen..ilkkap kirjoitti:Ehkä sitäkin löytyy..Tirehtoori kirjoitti:tai sitten selvästi kalmistoosta kaivettua.
Tähän asti julkaistut menee mielestäni kategoriaan "parempaa perushuttua".
-
- Kunniajäsen
naavaa päässä!
Jokkut pelkää julkisuutta,ettei auta välikädekkään. Yks palikka kävi jonkun kolikon ostamassa ja hävis 500 mk kolikko samalla. Anto vaihdossa säästöpankkimitaleita muutamia extraxi. Taitaa olla melkoinen homma saada luottamus takaisin. Jos ilkka.p kävis vanhempana täällä? Jens teki hienoa työtä.<<<<<P.S !
Re: naavaa päässä!
Kyllä tullaan mutta vasta kun lumet vähenee niin että pääsee mökin pihaan asti.kollikko kirjoitti:Jokkut pelkää julkisuutta,ettei auta välikädekkään. Yks palikka kävi jonkun kolikon ostamassa ja hävis 500 mk kolikko samalla. Anto vaihdossa säästöpankkimitaleita muutamia extraxi. Taitaa olla melkoinen homma saada luottamus takaisin. Jos ilkka.p kävis vanhempana täällä? Jens teki hienoa työtä.<<<<<P.S !
Re: apua asiantuntjalta?
Tässä viestissä ei ole yhtään liioittelua, asia on juuri näin.kollikko kirjoitti:Löysin aarteen itse aloittelijana. 30 vuotta detektoineen kaverin. Kiloja kolikoita, nykyiset ja romukulta poisilukien keränneenä, nyt heränneenä.Oisko ketään näin talvisvapaan aikaan tulla vilkaisemaan löytöjä jopa tuhannen vuoden takaa? Kaveri ei vaan ole uskaltanut ilmoitella. Täytyis varmaan priorisoida ensin hieman kaikkien työn säästämiseksi. Varmaan maan parhaita aarteita uskoakseni. Olen seurannut sivustoja antaumuksella lähes joka sivun. joku viikko on mennyt.Jotain uskon tietäväni minäkin jo.
Käväisin eilen katsomassa ja minulle näytettiin, isännän mukaan puolet löydöistä.
Pääsimme ymmärtääkseni noin 1400 luvulle asti. Vanhempia ei eilen vielä näytetty, mutta aavistelen sellaisiakin olevan.
Koska tämä on julkinen foorumi en halua kertoa enempää mahdollisten vaikeuksien välttämiseksi.
Re: apua asiantuntjalta?
Jännittävä jatkokertomus mutta loppuu kesken? Onko jatko mahdollisesti jossain muussa ketjussa?