GM 4 vedensietokyky?

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
konver
Innostunut Etsijä

GM 4 vedensietokyky?

Viesti Kirjoittaja konver »

Moro

Kertokaas viisaammat kun en mistään löytänyt tosta GM 4:n vedensietokyvystä mitään tietoa. Uskaltaako kelaa veteen työnnellä ihan rohkeasti? Boxi nyt varmasti ei vedestä tykkää..
ämpee
Metallinetsijä

Viesti Kirjoittaja ämpee »

Tästä on ollut juttua aikaisemmin, ehkä löydettävissä haulla, mutta muistin varaisesti; kela kestää vetttä, mutta boxi ei, eli kovin syvälle ei kannata mennä, eikä matalassakaan kaatuilla.

Itse pidän oman GM4:n vedestä loitolla, tai ainakin omat jalkani kuivalla.
GM4 ja paljon puuttuvaa kokemusta, Garret pinpointer, kenttälapio.
Paras löytö, 20 penniä vm 1971, olen siirtynyt rahamiesten kerhoon.
konver
Innostunut Etsijä

ämpee kirjoitti:Tästä on ollut juttua aikaisemmin, ehkä löydettävissä haulla, mutta muistin varaisesti; kela kestää vetttä, mutta boxi ei, eli kovin syvälle ei kannata mennä, eikä matalassakaan kaatuilla.

Yritin tuolla haulla bongata tietoa asiasta mutta en löytänyt. Boxia epäilinkin ettei ole syytä dippailla. Positiivista jos pääsee edes rantaviivaa pöyhimään, tarpeen vaatiessa.

Jos jollain varmaa tietoa vielä niin otetaan mielellään vastaan.
Akke65
Raavas Tonkija

Viesti Kirjoittaja Akke65 »

konver kirjoitti:
ämpee kirjoitti:Tästä on ollut juttua aikaisemmin, ehkä löydettävissä haulla, mutta muistin varaisesti; kela kestää vetttä, mutta boxi ei, eli kovin syvälle ei kannata mennä, eikä matalassakaan kaatuilla.

Yritin tuolla haulla bongata tietoa asiasta mutta en löytänyt. Boxia epäilinkin ettei ole syytä dippailla. Positiivista jos pääsee edes rantaviivaa pöyhimään, tarpeen vaatiessa.

Jos jollain varmaa tietoa vielä niin otetaan mielellään vastaan.
Kelan voi upottaa veteen se on vesitiivis.
GoldenMask 4
Tesoro Vaquero

* Kaikki saa mutta komiat ensin*
konver
Innostunut Etsijä

Kiitos teille jälleen kerran :)
kollikko
Kunniajäsen

elmu

Viesti Kirjoittaja kollikko »

Kokeilkaa elmukelmua, tietenkin kuivaan boxiin. Kestää vaikka suikussa kunhan ei raavi tai kolhi. Helppoa ja halpaa. Vois olla pelastus jos lippaa pikaisesti matalassa.
Vastaa Viestiin