Hyvää päivää. Tänään rekisteröidyin foorumille kun tälläisen foorumin bongasin. Itseäni on jo vuosien ajan kiinnostanut hankkia jonkin sortin piippauskone. Täysin ummikkona tietysti en ole vain uskaltanut hankkia konetta. Nyt olen päättänytkin kysyä viisaammilta/kokeneemmilta että mikähän kone kannattaisi hankkia yleiseen etsimiseen. Olishan se kiva tietty että löytyis roppakaupalla kultaa ja platinaa
Cscope Newforce R1? Onko liian tekninen kone aloittelijalle?
(hankkisin käytettynä)
Joku tuolla puhelikin gc-1023 koneesta aloittelijalle..
Toki jos jollain on hyvä aloittelijan kone kaupan niin ottakaa rohkeasti yhteyttä.
Kiitos jo etukäteen
Aloittelijalle kone?
Ajattelin etsiä kaikkea ja joka paikasta Varmaan lähinnä nurmikentät, pellot, rannat ja metsät olisivat niitä perusmestoja.rauski kirjoitti:Garrettin Ace sarjan laitteet ovat kyllä aloittelia ystävällisiä, niillä pärjää aika pitkälle.
Mitä ja mistä meinaat etsiä?
Jalometallit, kolikot ja reliikit tietysti prioriteettina
Osaako kukaan sanoa tosta Cscope Newforce R1:stä mitään aloittelijakäytössä?
-
- Metallinetsijä
Sitten riippuen budjetista niin Garrettilla on ainaskin toimivaksi todetut laitteet, Ace 250 on ihan menevä peli, itse aloitin tuolla. Siihen voi ostaa sitten sen DD kelan jolloin se paranee entisestään, mutta mielestäni erittäin hyvä kone. Ei turhia nuppeja ja säätöjä, selwä näyttö ja löydöt olivat mielestäni jopa paremmat kun nytten At prolla Johtuu kyllä varmasti siitä että kävin acella kaikki parhaat apajat läpi
Tuo Ace 350 on käsittääkseni kuin ace 250 mutta siinä on vakiokelana tuo DD kela? Hyvä peli sekin kummiskin, hintakaan ei ole ihan mahdoton.
Jos taas olet valmis investoimaan enemmän niin Garrettin At Pro on erittäin suosittu ja hyvä laite juuri tuohon sinun tarkoitukseen.
Minulla on juuri tämä laite nytten ollut vuoden verran ja olen erittäin tyytyväinen.
Toimii hyvin rannoilla,metsissä,pelloilla puistoissa jne. Ainoa paikka missä At:lla on ollut ongelmia minulla on suolavesi, siihen se ei oikein sovellu.
Tietenkin on muitakin hyviä merkkejä ja laitteita mutta niistä minulla ei ole kokemusta joten antaa jonkun muun kertoa niistä
Tuo Ace 350 on käsittääkseni kuin ace 250 mutta siinä on vakiokelana tuo DD kela? Hyvä peli sekin kummiskin, hintakaan ei ole ihan mahdoton.
Jos taas olet valmis investoimaan enemmän niin Garrettin At Pro on erittäin suosittu ja hyvä laite juuri tuohon sinun tarkoitukseen.
Minulla on juuri tämä laite nytten ollut vuoden verran ja olen erittäin tyytyväinen.
Toimii hyvin rannoilla,metsissä,pelloilla puistoissa jne. Ainoa paikka missä At:lla on ollut ongelmia minulla on suolavesi, siihen se ei oikein sovellu.
Tietenkin on muitakin hyviä merkkejä ja laitteita mutta niistä minulla ei ole kokemusta joten antaa jonkun muun kertoa niistä
Garrett AT PRO
Vanhin kolikko: hopeinen 4 öre Klipping
kausi 2013: 10 kolikkoa löytynyt
Vanhin kolikko: hopeinen 4 öre Klipping
kausi 2013: 10 kolikkoa löytynyt
R1.
R1: nen on ollut käytössä 7-8 vuotta, 150 tuntia vähintään kaudessa. Ei ole mitään vikoja ollut, en edes kelasuojaa ole käyttänut . R1:sessä on selkeät käyttöohjeet Suomen kielellä kirjana ja nestekidenäytöön voi valita suomenkielen. Koneseen on ohjelmoitu kolme erilaista ohjelmaa valmiiksi, virta päälle ja huiskimaan. Toki säätöjä voi muuttaa itsekin. Pinpoit on helppo käyttää ja on tarkka.
Syvyys ulottuvuus ei ole parhaasta päästä, mutta se riittää kyllä, tavaraa on löytynyt mukavasti.
Syvyys ulottuvuus ei ole parhaasta päästä, mutta se riittää kyllä, tavaraa on löytynyt mukavasti.
C.SCOPE Newforce R1(veteraani)
Fisher F75 SE
Paras löytö. Hannin aarre(64 hopearahaa ja kullattu hopeavyö)
Muuta. Mineraalien etsintää vuosikymmeniä, jalometallit-malmit ja muut mineraalit.
Fisher F75 SE
Paras löytö. Hannin aarre(64 hopearahaa ja kullattu hopeavyö)
Muuta. Mineraalien etsintää vuosikymmeniä, jalometallit-malmit ja muut mineraalit.
-
- Metallinetsijä