Täytyy ihan suoraan sanoa että en ihmettele jos joku jättää löytönsä ilmoittamatta. Luulin että tämä osoite on sellainen jota joku asiansa osaava lukee ainakin kerran päivässä ja myöskin vastaa viesteihin. Kyllä tämä ainakin minun kohdalla hieman vie motivaatiota koko touhusta(ilmoittaa mv:lle löydöistä).
Miten kauan näissä yleensä kestää?
Kenenkään on ihan turha tulla selittämään että heillä on kiire, sähköpostin lukeminen kestää minuutin ja jos hommaan kiinnostusta löytyy niin eiköhän aikaakin.
Kuvani eivät myöskään koske mitään rautanauloja tai pullonkorkkeja vaan ihan oikeasti (mielestäni) merkittäviä ja vanhoja löytöjä.
Lakihan tätä hommaa säätelee, joten jatkan kuvien lähettämistä ja odottelemista. Mutta en tuomitse ihmisiä jotka ovat kerran lähettäneet mutta eivät lähetä enää.
Ps. eikö tollasilla vanhoilla esineillä ole aina kauhea kiire sinne konservointiin? Minigrip pussiin ja jääkaappiin jne.? Voin kertoa että mitkään mutaset rojut ei meillä loju jääkaapissa yli kahta viikkoa

Noh, toivon kumminkin että MV ottaa yhteyttä ja että jokin minun löydöissä olisi heidän mielestä kiinnostavaa ja jatko toimenpiteet sitten heidän mukaan.
Alla konjamiini pullon onnellisten tähtien
On hyvä olo ollut mulla siitä lähtien