C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
relichunter
Metallinetsijä
Viestit: 156 Liittynyt: 27 Joulu 2011, 20:57
Paikkakunta: Turenki
Viesti
Kirjoittaja relichunter » 31 Joulu 2012, 20:30
pro pointterini havaitsee sormuksen n:20mm etäisyydeltä.
Mites noi muut laitteet,olis tarvetta siten että jo noin 50mm etäisyydeltä havaitsisi.
onko tuo bullseye 2 sellainen? ja onkohan siinä hav alue 360astetta ja
reagoiko koko tuon kärkiosan matkalta?
patti
Kunniajäsen
Viestit: 3089 Liittynyt: 01 Heinä 2010, 20:37
Paikkakunta: Tampere
Viesti
Kirjoittaja patti » 31 Joulu 2012, 20:49
Tuo sun propointer on kyllä rikki. Omani tunnistaa esineet noin 5 cm päästä. Mulla on myös tuo mainitsemasi bullshit eikun bullseye ja se tunnistaa esineet parin sentin päästä, eikä se ole edes rikki...
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
appenzell
Kunniajäsen
Viestit: 1147 Liittynyt: 06 Marras 2009, 20:02
Paikkakunta: Helsinki
Viesti
Kirjoittaja appenzell » 31 Joulu 2012, 22:15
jos käynnistät propointerin niin että se on suunnattu metallia kohti niin se teho heikkenee
relichunter
Metallinetsijä
Viestit: 156 Liittynyt: 27 Joulu 2011, 20:57
Paikkakunta: Turenki
Viesti
Kirjoittaja relichunter » 01 Tammi 2013, 12:27
aivan,kyllä se havaitseekin ihan normisti.
oli kait liian pieni koru testissä aluksi,tai säätynyt?