tehokkaampi pp

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Avatar
relichunter
Metallinetsijä
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Joulu 2011, 20:57
Paikkakunta: Turenki

tehokkaampi pp

Viesti Kirjoittaja relichunter »

pro pointterini havaitsee sormuksen n:20mm etäisyydeltä.

Mites noi muut laitteet,olis tarvetta siten että jo noin 50mm etäisyydeltä havaitsisi.

onko tuo bullseye 2 sellainen? ja onkohan siinä hav alue 360astetta ja
reagoiko koko tuon kärkiosan matkalta?
Avatar
patti
Kunniajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 01 Heinä 2010, 20:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja patti »

Tuo sun propointer on kyllä rikki. Omani tunnistaa esineet noin 5 cm päästä. Mulla on myös tuo mainitsemasi bullshit eikun bullseye ja se tunnistaa esineet parin sentin päästä, eikä se ole edes rikki...
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
appenzell
Kunniajäsen
Viestit: 1147
Liittynyt: 06 Marras 2009, 20:02
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja appenzell »

jos käynnistät propointerin niin että se on suunnattu metallia kohti niin se teho heikkenee
Avatar
relichunter
Metallinetsijä
Viestit: 156
Liittynyt: 27 Joulu 2011, 20:57
Paikkakunta: Turenki

Viesti Kirjoittaja relichunter »

aivan,kyllä se havaitseekin ihan normisti.
oli kait liian pieni koru testissä aluksi,tai säätynyt?
Vastaa Viestiin