Garret ace 250 apua!
Garret ace 250 apua!
Osaako kukaan sanoa miksi mun ace 250 antaa noin 5 metrin välein yli 20cm signaalin joka olisi muka iso raha tai hopiaa,mutta kun uudelleen paikan päälle laitteella huiskauttelen ja pinpointtailen niin ei mitään ihan koko ajan... Ärsyttävä juttu 
Re: Garret ace 250 apua!
minkähän laiset puitteet maassa.. jotain virta juttuja lähettyvil?Joona :D kirjoitti:Osaako kukaan sanoa miksi mun ace 250 antaa noin 5 metrin välein yli 20cm signaalin joka olisi muka iso raha tai hopiaa,mutta kun uudelleen paikan päälle laitteella huiskauttelen ja pinpointtailen niin ei mitään ihan koko ajan... Ärsyttävä juttu
herkkyys? tai sama ku itelläni alku mokia.. turvakengät jalas
Tarkasta tosiaan kelan johdon kireys boksissa. Sitten kieputa johto varren ympri niin monta kertaa kuin on mahdollista, ettei jää löysiä. Ja herkkyys pari pykälää maksimista. Jos DD kela niin herkkyyttä voi olla enemmmän. Tiettyen riippu maastosta. Itsellä laite piippaa todella herkästi jos osuu isompiin risuihin, ja myös vähän rannetta ravistettaessa.
Garrett Ace 250
Garrett pro pointer
Minelab safari
Garrett pro pointer
Minelab safari
Millä asetuksilla etsit? Isommat naulat tai muut raudat saattavat antaa ensi heilautuksella hyvän signaalin, mutta kun heiluttaa parista eri suunnasta niin laite tunnistaakin sen raudaksi eikä sano enää mitään.
Golden Mask 4W Pro + Garrett ProPointer
(Entisiä vehkeitä: ACE250, Blisstool LTC48 ja 64 v1, AT Pro, XP Deus)
(Entisiä vehkeitä: ACE250, Blisstool LTC48 ja 64 v1, AT Pro, XP Deus)
Mun Ace ainakin kilkattaa kun sitä ravistaa tai jos kela osuu johonkin savipaakkuun. Jos sulla on herkkyydet täysillä niin silloin saattaa kilkattaa ihan itekseenkin. Sähkölinjat, junaradat ja kännykkä aiheuttaa myös häiriöpiippejä.
Garrett AT Pro
Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
Pronssikirves 1700-1100 eKr, Rannerengas ja kaarisolki 0-200 jKr, Lintuneula 400 jKr, Rapusolki 600 jKr, Linturiipus, ketjunkantajia, tiuku, solki, sormus, korvaputki, kupuroita, hevosenkenkäsolkia 800-1100 jKr, Kultasormus 1400
- Kätkäläinen
- Kunniajäsen