Sormus Puolalanpuistossa
- hamarapuoli
- Metallinetsijä
Sormus Puolalanpuistossa
Olin sunnuntaiaamuna Puolalanpuistossa, siinä mäellä missä porukkaa kesäisin paljon istuskelee pämppäämässä. Siihen sitten ilmestyi jostain eräs nainen joka kertoi että hänen miehensä oli viime kesänä hukannut rosterisen sormuksensa sinne. Lupasin sen hänelle toimittaa jos sen löytäisin. En kumminkaan löytänyt. Jos joku sen sieltä löytää tai on jo löytänyt niin mulla on hänen yhteystietonsa.
Minelab CTX3030
Minelab Pro-find 25
Honkkarin istutuslapio ja appiukolta peritty ruuvari
Minelab Pro-find 25
- Hannu Hanhi
- Metallinetsijä
Re: Sormus Puolalanpuistossa
Onko tämä Turussa oleva Puolalanpuisto?hamarapuoli kirjoitti:Olin sunnuntaiaamuna Puolalanpuistossa, siinä mäellä missä porukkaa kesäisin paljon istuskelee pämppäämässä. Siihen sitten ilmestyi jostain eräs nainen joka kertoi että hänen miehensä oli viime kesänä hukannut rosterisen sormuksensa sinne. Lupasin sen hänelle toimittaa jos sen löytäisin. En kumminkaan löytänyt. Jos joku sen sieltä löytää tai on jo löytänyt niin mulla on hänen yhteystietonsa.
Ace250+isompi kela.
Minelab Musketeer Advantage 10.
Garret pinpointteri+Fiskarsin taitettava.
Minelab Musketeer Advantage 10.
Garret pinpointteri+Fiskarsin taitettava.
- hamarapuoli
- Metallinetsijä
-
- Innostunut Etsijä
- hamarapuoli
- Metallinetsijä
Haasteellista oli. Sain testata jäljellä olevaa sormusta ja ID oli 6 tai 8. Kaivoin keskustelun jälkeen kaikki nuo esiin, mutta ei tärpännyt.
Varsinkin kyseisen puiston suosio kaikenlaisen ryypiskelyn harjoittamisessa on aiheuttanut sen, että se on todella täynnä metallia ja signaaleja ei tahdo erottaa toisistaan.
Varsinkin kyseisen puiston suosio kaikenlaisen ryypiskelyn harjoittamisessa on aiheuttanut sen, että se on todella täynnä metallia ja signaaleja ei tahdo erottaa toisistaan.
Minelab CTX3030
Minelab Pro-find 25
Minelab Pro-find 25