Sormus Puolalanpuistossa

Oletko kadottanut kallisarvoisen korusi tai tippuiko esim. työkoneestasi vaikeasti saatava osa. Vai muistatko jo vuosia sitten kadottaneesi jonkin metalliesineen jonnekkin, mistä et koskaan enää kuvitellut sen löytyvän. Kirjoita tälle foorumille ja kysy jos joku aarremaanalla.comin jäsenistä osaisi auttaa.
hamarapuoli
Metallinetsijä

Sormus Puolalanpuistossa

Viesti Kirjoittaja hamarapuoli »

Olin sunnuntaiaamuna Puolalanpuistossa, siinä mäellä missä porukkaa kesäisin paljon istuskelee pämppäämässä. Siihen sitten ilmestyi jostain eräs nainen joka kertoi että hänen miehensä oli viime kesänä hukannut rosterisen sormuksensa sinne. Lupasin sen hänelle toimittaa jos sen löytäisin. En kumminkaan löytänyt. Jos joku sen sieltä löytää tai on jo löytänyt niin mulla on hänen yhteystietonsa.
Minelab CTX3030
Minelab Pro-find 25
Honkkarin istutuslapio ja appiukolta peritty ruuvari
Hannu Hanhi
Metallinetsijä

Re: Sormus Puolalanpuistossa

Viesti Kirjoittaja Hannu Hanhi »

hamarapuoli kirjoitti:Olin sunnuntaiaamuna Puolalanpuistossa, siinä mäellä missä porukkaa kesäisin paljon istuskelee pämppäämässä. Siihen sitten ilmestyi jostain eräs nainen joka kertoi että hänen miehensä oli viime kesänä hukannut rosterisen sormuksensa sinne. Lupasin sen hänelle toimittaa jos sen löytäisin. En kumminkaan löytänyt. Jos joku sen sieltä löytää tai on jo löytänyt niin mulla on hänen yhteystietonsa.
Onko tämä Turussa oleva Puolalanpuisto?
Ace250+isompi kela.
Minelab Musketeer Advantage 10.
Garret pinpointteri+Fiskarsin taitettava.
hamarapuoli
Metallinetsijä

Jep, on. Eipä käynyt mielessä, että muuallakin voisi sen niminen puisto olla. Onko?
Minelab CTX3030
Minelab Pro-find 25
Veli-Hopea
Innostunut Etsijä

Viesti Kirjoittaja Veli-Hopea »

Jos puhutaan rosterisesta, niin eikös kyseessä ole rautasignaali, mikä tekee puistoalueella hommasta aika haasteellisen?
"Dig everything-miss nothing"
hamarapuoli
Metallinetsijä

Haasteellista oli. Sain testata jäljellä olevaa sormusta ja ID oli 6 tai 8. Kaivoin keskustelun jälkeen kaikki nuo esiin, mutta ei tärpännyt.
Varsinkin kyseisen puiston suosio kaikenlaisen ryypiskelyn harjoittamisessa on aiheuttanut sen, että se on todella täynnä metallia ja signaaleja ei tahdo erottaa toisistaan.
Minelab CTX3030
Minelab Pro-find 25
Vastaa Viestiin