Puistopiippailut
Tuli käytyä eilen uudessa puistossa ja ihan mukava 2h piippailut vietettyä poikien kanssa avopuolison käskystä, viikonloppu vietetty sisällä alkoi ottaa voimille ja muutama meistä piti päästämään höyryt pihalle
20 € oli tavoitteena mutta vähän alle jäi. Ihan ok tulos kuitenkin ja varmasti käydään uudestaan ko puistossa. Jännää ettei löytynyt kuin 1 mk!?
2 €:n kolikko AT Prolla antoi ID luvuksi 48-51 kun kolikko oli pystyssä. Menee uusiksi puistopiippailusysteemini..
20 € oli tavoitteena mutta vähän alle jäi. Ihan ok tulos kuitenkin ja varmasti käydään uudestaan ko puistossa. Jännää ettei löytynyt kuin 1 mk!?
2 €:n kolikko AT Prolla antoi ID luvuksi 48-51 kun kolikko oli pystyssä. Menee uusiksi puistopiippailusysteemini..
Mikäs kela sulla on? itellä tuo at pron vakio DD kela ja oon aika rankalla kädellä discannut Olen esimerkiksi sulkenut kaikki 50-60 väliltä ja 80-85 Huomannut että pullonkorkit antaa sekavaa signaalia joka pomppii sinne 80+... 2€ kolikot ollut sitä 68...Huomasin tuossa kun olin puistossa noilla asetuksilla että löysin vain kaks 2€ eurosta semmottis että kuopassa ei ollut muita kolikoita. 90% 2 eurosista on löytynyt niin että ne ovat kiinni tai vierekkäin muun kolikon kanssa... Tiedä sitten misä menee pieleen?
En myöskään ole löytänyt yhtään hopeaa tai kultaa, ja kaivan kyllä 80+ suht vakaat signaalit...Noita 53-56 signaaleja ei jaksa kun huomannut että tabit antaa puistoissa juuri sen 53-56.
-Rauski
En myöskään ole löytänyt yhtään hopeaa tai kultaa, ja kaivan kyllä 80+ suht vakaat signaalit...Noita 53-56 signaaleja ei jaksa kun huomannut että tabit antaa puistoissa juuri sen 53-56.
-Rauski
Garrett AT PRO
Vanhin kolikko: hopeinen 4 öre Klipping
kausi 2013: 10 kolikkoa löytynyt
Vanhin kolikko: hopeinen 4 öre Klipping
kausi 2013: 10 kolikkoa löytynyt
Käytän Snper-kelaa, pro-modessa enkä käytä discausta.
Hopeiset on ollut mulla useimmiten juuri 80 yläpuolella, eli alkonkorkkien kanssa samoissa luvuissa. 2€ 63-65, mutta nyt kun kokeilin yhtä kolikkoa eri asennoissa niin se antoi kerran tasaista 55, toisen kerran hyppäs 48-51. 1€ n 75 ja 10-50c 70-75. 5c 50 hujakoilla. Niitä ei olekaan tullut nostettua kuin pari, vahingossa..
53-56 olen myös jättänyt nostamatta, mutta jos 2€ kolikot antavat eri asennoissa niin erilaisia ääniä ja lukuja, niin pitää harkita tyylin muuttamista. Pitää testata asiaa vähän tarkemmin.
Hopeiset on ollut mulla useimmiten juuri 80 yläpuolella, eli alkonkorkkien kanssa samoissa luvuissa. 2€ 63-65, mutta nyt kun kokeilin yhtä kolikkoa eri asennoissa niin se antoi kerran tasaista 55, toisen kerran hyppäs 48-51. 1€ n 75 ja 10-50c 70-75. 5c 50 hujakoilla. Niitä ei olekaan tullut nostettua kuin pari, vahingossa..
53-56 olen myös jättänyt nostamatta, mutta jos 2€ kolikot antavat eri asennoissa niin erilaisia ääniä ja lukuja, niin pitää harkita tyylin muuttamista. Pitää testata asiaa vähän tarkemmin.
Pari tuntia lähipuistossa duunin jälkeen. Tuntuu olevan ehtymätön kolikoiden suhteen, aina löytynyt jokin koluamaton kulma jossa vielä jotain jäljellä, onneksi
Korkki on pojan kokoelmaan, kävi myös UÄ-pesurin kautta.
Euroset antoi tasaista 75 ID, kun taas 10 c ja 20 c joiden vieressä pulltab 59-63 ID. Enpä ollut aiemmin huomannut että niiden ID laskee niin paljon. 5 c antoi hyvät 48-49 ID.
Korkki on pojan kokoelmaan, kävi myös UÄ-pesurin kautta.
Euroset antoi tasaista 75 ID, kun taas 10 c ja 20 c joiden vieressä pulltab 59-63 ID. Enpä ollut aiemmin huomannut että niiden ID laskee niin paljon. 5 c antoi hyvät 48-49 ID.
Viimeksi muokannut appenzell, 04 Loka 2012, 20:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.