Tervehdys
Olemme Helsinkiläinen tv-tuotantoyhtiö Leino & Suvinen Production Oy ja etsimme ruotsinkielisiä päähenkilöitä FST5:lle tulevaan 28 minuuttiseen "Seportaget" ohjelmapaikalla olevaan dokumenttiin. Tavoitteena on kertoa aiheesta harrastajan näkökulmasta unohtamatta asiaan liityvää asiapuolta, säädökset yms... Kuvauksia on tavallisesti 4-5 päivän aikana riippuen osallistujien aikatauluista jne...
Toivomme yhteydenottoja kaikenikäisiltä ruotsinkielisiltä harrastajilta.
Lisätietoja antaa:
Pekka Suvinen
GSM: 0400-891 392
email: pekka@leinosuvinen.fi
Tv-ohjelma metallinpaljastajista. Päähenkilöitä etsitään!
-
- Viesti:
Hieno idea. Toivottavasti löydätte sopivia henkilöitä ja ilmoittelettehan tänne forumille millon ohjelma tulee ulos.
Itse olen ruotsinkileinen mutta valitettavasti aloittelija tässä asiassa eli en katso olevani sopiva henkilö puhumaan muiden puolesta. Tätä foorumia lukemalla saatte kyllä jo hyvän asiapohjan ohjelmallenne.
Itse olen ruotsinkileinen mutta valitettavasti aloittelija tässä asiassa eli en katso olevani sopiva henkilö puhumaan muiden puolesta. Tätä foorumia lukemalla saatte kyllä jo hyvän asiapohjan ohjelmallenne.
Det gjør vel ikke noe i tilfelle man snakker norsk. Finlandsvenskene merker likevel ikke noe forskjell.
No oli vähän tyhmä pila
Mutta jos kielivaikeuksia ei ole niin tuskin Pohjolasta löytyy montaa sellaista asian harrastajaa kuin Åge. http://www.vikingtid.net/ on vaan 'väärässä ' maassa. (niinku mäkin)
No oli vähän tyhmä pila
Mutta jos kielivaikeuksia ei ole niin tuskin Pohjolasta löytyy montaa sellaista asian harrastajaa kuin Åge. http://www.vikingtid.net/ on vaan 'väärässä ' maassa. (niinku mäkin)
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä ) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.
- Hannu Hanhi
- Metallinetsijä
-
- Viesti:
Tv-ohjelmaan ei yhteydenottoja...
Näillä näkymin ohjelmaa ei voida tehdä sillä ainuttakaan yhteydenottoa ei ole tullut Yritämme löytää päähenkilöitä vielä paikallislehtien ym kautta... mutta heikolta näyttää. Aihe olisi kiinnostava mutta minkäs teet
Jos ei muuta, laitamme aiheen hyllylle odottelemaan... tulevaisuudessa?
t. Pekka Suvinen
Jos ei muuta, laitamme aiheen hyllylle odottelemaan... tulevaisuudessa?
t. Pekka Suvinen
Toi ruotsinkielisyys rajaa valitettavan suuren määrän potentiaalisista esiintyjistä pois.
Harmi, ettei sopivia esiintyjiä ole löytynyt. Olisi tosiaan varmasti ollut mielenkiintoinen dokumentti (mikäli vain siinä olisi ollut finska tekstitys).
Harmi, ettei sopivia esiintyjiä ole löytynyt. Olisi tosiaan varmasti ollut mielenkiintoinen dokumentti (mikäli vain siinä olisi ollut finska tekstitys).
Garrett AT Pro + 4.5" Super Sniper
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
Re: Tv-ohjelma metallinpaljastajista. Päähenkilöitä etsitään
Mitenkähän lie käynyt tämän projektin kanssa?
Mittää mistää tiijä...