Jestas, katsopas täältä mitä timanteista maksetaan! http://www.kultaporssi.fi/fi
Kannattaa huomata, että timantin koon tuplaantuessa hinta moninkertaistuu...
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
XP DĒUS. Varakoneena XP GoldMAXX Power V4+WS1+ muuta tarvittavaa.
Vanhin esinelöytö Suomesta: Vyönsoljen katkelma 550-800 jKr Nappisolki v. 600 jKr. Vanhin kolikko Suomesta: Dirhem Viikinkiajalta v.942-950 jKr.
Fisher F2, C.Scope 6mxi (huollettu), Garrett Sea Hunter Mark II (korjattu), Garrett propointer, sekalaiset kaivuuvälineet, FTN-63 magneetti.
Member of Team KRE, Member of SME ry
Onneksi olkoon upeasta sormuksesta, toihan päihittää nuo Jenkkienkin löydokset, Suomi sormukset kun tahtoo olla aika vaatimattomia, ainakin mitä itse olen löytänyt
Garrett At Pro
EVROEXCAVATOR-2 v.22
Garrett Pro-Pointer
Fiskars taittolapio
Etsijä82 kirjoitti:Kivan näköisiä koruja, mutta liekkö aitoa timangia olisi pistetty .585 kultaan.
Miksei olisi? Omalla vaimolla 585 valkokultaan upotettuna.
Veikkaan, ettei vaimollasi ole noin suurta kiveä upotettuna siihen .585 valkokultaan.
Jos kerran on vara ostaa iso timantti, niin miksi upottaa se johonkin rihveli .585 kultaan, ainut järkevä peruste olisi että ko. kulta on kestävämpää käytössä.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Etsijä82 kirjoitti:Kivan näköisiä koruja, mutta liekkö aitoa timangia olisi pistetty .585 kultaan.
Miksei olisi? Omalla vaimolla 585 valkokultaan upotettuna.
Veikkaan, ettei vaimollasi ole noin suurta kiveä upotettuna siihen .585 valkokultaan.
Jos kerran on vara ostaa iso timantti, niin miksi upottaa se johonkin rihveli .585 kultaan, ainut järkevä peruste olisi että ko. kulta on kestävämpää käytössä.
Vaimo haluisi samanlaiseen rinkulaan kiven kuin kihlassa. Ja niin tehtiin!! Ei sen vaikeempaa...
Mulla on isotädin 60-lukuinen (ruma) perintökoru, jossa vastaavan kokoinen ja -näköinen mollukka oli istutettuna .585 -kehykseen riipukseksi. Näytin sitä kaverilleni gemmologille, joka tuomitsi kiven vuorikristalliksi. Samaksi tavaraksi epäilen myös tuota sormuksen kiveä. Noin suuri timantti olisi jo kansainvälinen kuuluisuus.
sasmox kirjoitti:kolmenlaista rahaa
ja tässä juvelit sormus 585 leimalla voisko toi toinen olla meripihkaa?
Onneksi olkoon löydöistä, hienoja! By the way, itse sain äskettäin oman excaliburin. Käytätkö auto asetuksia vai olisiko hyvää vinkkiä diskrimination ja sensitivi säädöille?
Excalibur II 10"
Garrett AT Pro
Garrett pinpointer
3mm E-bomb märkkäri
Starv Scoop