Villen korut
- Tirehtoori
- Kunniajäsen
Villen korut
Viimeaikaiset korut alkukesältä. Kyllä ne on aina niin mukavia kaivaa ylos.
Viimeksi muokannut Tirehtoori, 21 Loka 2013, 00:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Spes Sibi Guisgue
Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro
vanhimmat löyröt lintuneula ja dirhem noin 800-1000luvulta yms....
Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro
- Tirehtoori
- Kunniajäsen
Kyllä AT on helpottanut kaivelua huomattavasti. Mutavaa hommaa sanon minä. Poliisitkin käyneet pari kertaa seuraamassa yöllisiä touhujani (siis mielenkiinnostaan/uteliaisuudestaan tulleet seuraamaan ja juttusille). Loma vaan loppuu, joten piippiyöt vähenee merkittävästi ;(Popper kirjoitti:On niitä mukava myös katsella!
Ja AT pro:lla etsintähomma vielä helpottuu, vai kuinka?
Lisää hyviä löytöjä myös sinne.
Spes Sibi Guisgue
Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro
Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro
Kyllä AT on helpottanut kaivelua huomattavasti. Mutavaa hommaa sanon minä. Poliisitkin käyneet pari kertaa seuraamassa yöllisiä touhujani (siis mielenkiinnostaan/uteliaisuudestaan tulleet seuraamaan ja juttusille). Loma vaan loppuu, joten piippiyöt vähenee merkittävästi
Miks ihmeessä sä öisin kaivelet ?
Minua tuli poliisipartio vartavasten katsomaan kerran yhdellä Jevnakerin uimarannoista. Ohikulkija oli varmuuden vuoksi ilmoittanut. Olipa maailman hövelimmät poliisit kun harrastusta ja muutamaa löytämääni kolikkoa esittelin. On oikein hyvä mieli vieläkin, ei vähiten kun tapasin toisen poliiseista siviilinä ja Etrackilla aseistautuneena Hvalstrandin rannalla pari vuotta myöhemmin. En kuulemma saa syytettä harrastukseen koukuttamisesta.
Minua tuli poliisipartio vartavasten katsomaan kerran yhdellä Jevnakerin uimarannoista. Ohikulkija oli varmuuden vuoksi ilmoittanut. Olipa maailman hövelimmät poliisit kun harrastusta ja muutamaa löytämääni kolikkoa esittelin. On oikein hyvä mieli vieläkin, ei vähiten kun tapasin toisen poliiseista siviilinä ja Etrackilla aseistautuneena Hvalstrandin rannalla pari vuotta myöhemmin. En kuulemma saa syytettä harrastukseen koukuttamisesta.
X-Terra705, Garret AT pro, C-Scope 990 (eläkkeellä ) Fiskars kenttä ja puutarha, Minelab Pro Find 35 ja Sherlock pinpointterit. Panasonic Lumix FT-5 kamera. NMF-jäsen.
- Tirehtoori
- Kunniajäsen
Katos ku piänet miähet tyällistää mut päivisin ja muutakin hommaa mitä pitää leipätyön ohes teherä. Nämäkin molemmat partiot oli kyllä aivan uteliaisuuttaan seuraamassa ja juttusilla. Toinen partio sanoi että piti tulla tarkistamaan kun joku kyykisteli pusikoiden takana joku keppi kädessäRJR kirjoitti:
Minua tuli poliisipartio vartavasten katsomaan kerran yhdellä Jevnakerin uimarannoista.
Spes Sibi Guisgue
Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro
Minelab Excalibur 2
Xp
Garrett AT Pro