Vee-Vee toisaalla kyseli.
Kyllä arki-iltakin kiinnostaa käydä paikalla. Onko pitkä kävely?
C.SCOPE Newforce R1(veteraani)
Fisher F75 SE
Paras löytö. Hannin aarre(64 hopearahaa ja kullattu hopeavyö)
Muuta. Mineraalien etsintää vuosikymmeniä, jalometallit-malmit ja muut mineraalit.
Ensi viikolla, maanantai,tiistai,keskiviikkoiltana minulle käy.
Fisher F75 SE
Muuta. Mineraalien etsintää vuosikymmeniä, jalometallit-malmit ja muut mineraalit.
VeeVee kirjoitti:Tiistai-ilta vois passata parhaiten, jos sää vaan sallii...
Tällä hetkellä foreca ainakin ennustelee, ettei pitäisi sataa vettä...
Oisko muita tulossa minun ja aar1pnen lisäksi?
Ei pysty, työt haittaa harrastustoimintaa. Paikka on sen verran etäällä kuitenkin Oulusta että ei kehtaa lähteä töiden jälkeen ajelemaan, varsinkin kun olen kotona vasta viiden jälkeen..
Fisher F75 SE
Pittää varmaan perua huominen reissu, ku tuli kerranki mahollisuus remontoida autoa nosturin varassa... Leima alkaa vanhentua, nii on pikku pakko suorittaa pakoputken paikkaus...
Mut katotaan vielä...
Varusteet:
-GM 5+ SE
-Gold Hunter -pinpointer
-200kg supermagneetti
Itekki käväsin yks päivä Lämsänjärvellä mutta vesisade hääti minut pois ennenku pääsin vauhtiin... Värtön rannassa kävin hiekka-alueen läpi, kuten myös Myllyojan rannan hiekat, tuloksena vähän toista euroa rahaa + 2kpl 50 pennisiä...
Valkiaisjärveltä löytyy vaan rynnäkkökiväärin hylsyjä, sekin on kokeiltu
Varusteet:
-GM 5+ SE
-Gold Hunter -pinpointer
-200kg supermagneetti
Olisko Nallikariin kahluuseuraa? Muitakin paikkoja saapi ehdottaa. Olisi mukava käydä vaihteeksi porukalla kokeilemassa. Päivällä tai ajalla ei niin väliä
Taitaa olla jääsalontie aika lähellä. En ole itse käyny joten uusi kokemus. Turvakengät jalkaan voi olla neuloja myös. Vara suunnitelmassa jokin uimaranta
Löytöjä tuli, vähäinen määrä kolikoita, avaimenperä ja paljon romu rautaa kyllästymiseen saakka. käytiin myös läheisellä uimarannalla tonkimassa kourallinen euroja tunnissa. tihkusade piti uimarit pois jaloista.
mikeFIN kirjoitti:Löytöjä tuli, vähäinen määrä kolikoita, avaimenperä ja paljon romu rautaa kyllästymiseen saakka. käytiin myös läheisellä uimarannalla tonkimassa kourallinen euroja tunnissa. tihkusade piti uimarit pois jaloista.
Käväsin 6 aikaan siinä lumenkaatopaikalla,ei näkyny ketään.
Kävitkö millä uimarannalla?
GM 4
Kenttälapio
Puutarhalapio
VW Transporter
Paras kolikko: 25p 1868
Vanhin : Hopeinen 1 fyrk , 1575-1592