Hyttysistä eroon sisätiloissa
Hyttysistä eroon sisätiloissa
Ostakaa Raid electric killer, jos haluatte rauhaan verta imeviltä inisijöiltä. Ostin kokeeksi ko. värkin, kun sitä niin kovasti kehuttiin ja meni 10-15 minuuttia kun alkoi inisijät talttuumaan, kun pistin laitteen seinään.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Siinä sinulle: http://www.hyttyskarkotin.com/HunsVotti kirjoitti:Saiskohan tuon viriteltyä selkään roikkumaan...:)
Thermacell on hyvä mukana kuljetettavaksi.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
11" dd kela.(207,7e)
- VeeVee
- Raavas Tonkija
Saahan sen, kun vähän soveltaa...HunsVotti kirjoitti:Saiskohan tuon viriteltyä selkään roikkumaan...:)
Aggregaattiin asennat kantoremmit, se selkään pörisemään ja sähkösurmaaja siihen Lähtee ne hyttyset!
Varusteet:
-GM 5+ SE
-Gold Hunter -pinpointer
-200kg supermagneetti
Vanhin kolikko:
1/6 öre 1668
-GM 5+ SE
-Gold Hunter -pinpointer
-200kg supermagneetti
Vanhin kolikko:
1/6 öre 1668
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
Re: Hyttysistä eroon sisätiloissa
Onko tämä laite kyseessä?Etsijä82 kirjoitti:Ostakaa Raid electric killer, jos haluatte rauhaan verta imeviltä inisijöiltä. Ostin kokeeksi ko. värkin, kun sitä niin kovasti kehuttiin ja meni 10-15 minuuttia kun alkoi inisijät talttuumaan, kun pistin laitteen seinään.
http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp ... iskarkotin
moderaattori
Re: Hyttysistä eroon sisätiloissa
Kyllä se tuo on. Laitteen mukana tulee 10 vaihtotyynyä, jossa haihtuvat tehoaine on, mutta muista tilata samalla lisää noita vaihtotyynyjä.P.Aholainen kirjoitti:Onko tämä laite kyseessä?Etsijä82 kirjoitti:Ostakaa Raid electric killer, jos haluatte rauhaan verta imeviltä inisijöiltä. Ostin kokeeksi ko. värkin, kun sitä niin kovasti kehuttiin ja meni 10-15 minuuttia kun alkoi inisijät talttuumaan, kun pistin laitteen seinään.
http://www.varuste.net/tuotetiedot2.asp ... iskarkotin
Uskomaton teho tuolla laitteella kyllä on, sisällä oli varmaan 100 itikkää ja suurin osa rötköttää nyt selällään ja osa lensi suoraan UV-sähköansaan, kun alkoi vintissä heittämään aika pahasti.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
11" dd kela.(207,7e)
-
- Raavas Tonkija
Onkotuo kuinka haitallista ihmisille ohjeen mukaan? Meinasin jos myrkyttäisi sillä ensin hyttyset sisätiloista ja odottelisi parituntia ennenkuin itse menee sisälle Vaatiiko ulkona toimiakseen tyynen ilman?Grave Digger kirjoitti:täällä ollut pari vuotta käytössä tuo thermacell, toimii myös.
edit: laite on vain siis ulkokäyttöön eikä ketjun otsikkoon sopiva (sisäkäyttöön)
edit: Yksi hullu kysyy enemmän kuin kymmenen viisasta ehtii vastata, eli tuolta aiemmasta linkistähän nuo selvisi
garrett ace 250
GM3
XP Deus
GM3
XP Deus
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
Täällä päin on tänä kesänä ollut jo tsiljoona hyttystä. Yleensä tänne kerrostalon 4. kerrokseen ei tule hyttysiä mutta tänä vuonna on tullut jo...P.Aholainen kirjoitti:Raid electric killer ollut illan käytössä ja yhtään itikkaa en ole nähnyt sisätiloissa.
Joko laite toimii tai sitten itikoita ei ole.
Testi jatkuu..
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
- VeeVee
- Raavas Tonkija
Ratkaisu: Pistä laite pörisemään, ja laita anoppi sisälle Jos se tulee takaisin ja ääntä lähtee edelleen, niin voinet itsekkin mennä sinneJussi kirjoitti: Onkotuo kuinka haitallista ihmisille ohjeen mukaan? Meinasin jos myrkyttäisi sillä ensin hyttyset sisätiloista ja odottelisi parituntia ennenkuin itse menee sisälle
Varusteet:
-GM 5+ SE
-Gold Hunter -pinpointer
-200kg supermagneetti
Vanhin kolikko:
1/6 öre 1668
-GM 5+ SE
-Gold Hunter -pinpointer
-200kg supermagneetti
Vanhin kolikko:
1/6 öre 1668
Lievää offtopic pohtimista:
Oon haaveillut semmosesta nestekaasulla toimivasta hyttysholokaustista. Paikallinen hyttyskanta voi häiritsevän hyvin ja pilaa mun metsälenkit tehokkaasti. Oon miettinyt tommosen härvelin rakentamista itse, kun kaupallisten värkkien hinnoilla sais auton.
Toisaalta ei ehkä kovin eettistä massasurmata hyttysiä luonnonhelmassa. Ties vaikka joku lintulaji kuolisi nälkään... Olettaen, että se laite edes toimisi.
Oon haaveillut semmosesta nestekaasulla toimivasta hyttysholokaustista. Paikallinen hyttyskanta voi häiritsevän hyvin ja pilaa mun metsälenkit tehokkaasti. Oon miettinyt tommosen härvelin rakentamista itse, kun kaupallisten värkkien hinnoilla sais auton.
Toisaalta ei ehkä kovin eettistä massasurmata hyttysiä luonnonhelmassa. Ties vaikka joku lintulaji kuolisi nälkään... Olettaen, että se laite edes toimisi.
Garrett AT Pro + 4.5" Super Sniper
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
Garrett Pro-Pointer
Lesche 85 & MursuScoop 2.0
Siihen *piip* ei hyttysmyrkyt ja muut raidit tehoaVeeVee kirjoitti:Ratkaisu: Pistä laite pörisemään, ja laita anoppi sisälle Jos se tulee takaisin ja ääntä lähtee edelleen, niin voinet itsekkin mennä sinneJussi kirjoitti: Onkotuo kuinka haitallista ihmisille ohjeen mukaan? Meinasin jos myrkyttäisi sillä ensin hyttyset sisätiloista ja odottelisi parituntia ennenkuin itse menee sisälle
garrett ace 250
GM3
XP Deus
GM3
XP Deus
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
Jussi kirjoitti:Siihen ei hyttysmyrkyt ja muut raidit tehoaVeeVee kirjoitti:Ratkaisu: Pistä laite pörisemään, ja laita anoppi sisälle Jos se tulee takaisin ja ääntä lähtee edelleen, niin voinet itsekkin mennä sinneJussi kirjoitti: Onkotuo kuinka haitallista ihmisille ohjeen mukaan? Meinasin jos myrkyttäisi sillä ensin hyttyset sisätiloista ja odottelisi parituntia ennenkuin itse menee sisälle
moderaattori
- P.Aholainen
- Kunniajäsen
Nyt on tuota pistorasiaan tulevaa laitetta testattu ja se TOIMII.
Huvimajassa oli miljoona itikkaa kun menin pihvijä paistamaan.
Tyrkkäsin tuon raidin pistorasiaan ja n.10min ja itikoita ei ollut enää vaikka ovet oli auki.
Sitähän ei tiedä mitä syöpää aihettavia aineita siitä laitteesta lähtee,mutta pitänee ostaa muutama laite lisää.
Tyrkkäsin tuon raidin pistorasiaan ja n.10min ja itikoita ei ollut enää vaikka ovet oli auki.
Sitähän ei tiedä mitä syöpää aihettavia aineita siitä laitteesta lähtee,mutta pitänee ostaa muutama laite lisää.
moderaattori
Mulla oli eilen "hyttys-savu" palamassa illan puutarhamajassa, ja tuli mieleen tämä keskustelu. Jollei se saakeleen savu vie henkeä, niin tuskin nämä uudetkaan. Ei tosin ollut hyttysiäkään sisälle tulossa, vaikka oven aukaisi.P.Aholainen kirjoitti:Nyt on tuota pistorasiaan tulevaa laitetta testattu ja se TOIMII.
Pakko kokeilla näitä uudempia keinoja lähiaikoina
garrett ace 250
GM3
XP Deus
GM3
XP Deus