Md60 saapui monien vaiheitten jälkeen perille pari päivää sitten... Oli joku juttu firman ja postin välillä.. kaikki firman tuotteet seisoi ja vasta kun ilmoitin siitä heille rupesi pyörät pyörimään... seurantakoodikin oli muuttunut ja niinedelleen..
Kuten olen kertonut tilasin pari viikkoa sitten X terra 705... Juu suomeen pitivät saapua 29.5.. tänään kyselin perään että missäs vipyyvät.. ns.
Ja vastaus oli Irlannista lähti kaksi pakettia mutta perille saapui vaan toinen (joka ei sisältänyt terroja) Etsivät niitä Minelabin kaa parhaillaan... Saas nähdä kuinka kauan tässä menee ovat olleet kadoksissa hmm tistaista asti...
Oikein pelottaa ton Propointerin kaa joka lähti tänään Briteistä tänne päin...
He he mitä pahaa olen tehnyt ? Onko tämä aina näin hankalaa ? Oliko mulla tuuria kun sain v6 kolmessa päivässä ?... Kesä on varmaan ohi ennen ku x terra ja propointer ilmestyvät...
Pitääkö nauraa vai itkeä ?
-
- Metallinetsijä
Pitääkö nauraa vai itkeä ?
xterra705
NEL Sharpshuter 18,75kHz
NEL Storm 18,75kHz
Excalibur II
Garret Propointer
Koss Kuulokkeet
Lapio.. 125kgmagneettos
M9Sandscoop + rei´itetty äyskäri
Vanhin kolikko = 2 Kopeks 1813
Ei tartte olla iso vika, jos se on päässä!
NEL Sharpshuter 18,75kHz
NEL Storm 18,75kHz
Excalibur II
Garret Propointer
Koss Kuulokkeet
Lapio.. 125kgmagneettos
M9Sandscoop + rei´itetty äyskäri
Vanhin kolikko = 2 Kopeks 1813
Ei tartte olla iso vika, jos se on päässä!
Odottavan aika on aina pitkä. Onneksi kesä on vasta alussa, joten kyllä ne sieltä saapuvat. Lohdutukseksi voin kertoa, että viime kesänä mun F5 oli takuuhuollossa USA:ssa 2.5 kk ja tänä keväänä ostamani Blisstool kesti ehjänä yhden reissun ja sitten tuli takuuhuoltoreissu. Eli kyllä sitä muutkin osaa
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
- Gold found is four times as sweet as gold bought
Excalibur 2
GM3
Alkoi huutamaan kuin syötävä, jos sai pienenkin tärähdyksen elektroniikkaboksiin. Aluksi laitteen sai hiljaiseksi pienellä kopautuksella kotelon kylkeen mutta lopulta se jäi päälle. Kosketushäiriö/huono juotos tjsp. Yhden reissun verran ehdin käyttämään laitetta normaalisti, tokalla alkoi oireilemaan ja kolmannella oli käyttökelvotonNÄÄTÄ kirjoitti:Mikäs Blisstoolin tuli?
t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3
Excalibur 2
GM3
Onpas huono tuuri. En ole lukenut vielä yhtään tällaista tapausta Englannin tai USA:n palstoilta. Minullakaan ei ole ollut häiriöitä LTC48:n eikä 64:n kanssa. No, elektroniikan kanssahan se on välillä tämmöistä.
Golden Mask 4W Pro + Garrett ProPointer
(Entisiä vehkeitä: ACE250, Blisstool LTC48 ja 64 v1, AT Pro, XP Deus)
(Entisiä vehkeitä: ACE250, Blisstool LTC48 ja 64 v1, AT Pro, XP Deus)